به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

کعبی: امیدوارم توپ‌های امسال را عوض کنند

کعبی: امیدوارم توپ‌های امسال را عوض کنند

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به قول گزارشگر بازی در 100 گل یک گل اینقدر زیبا می‌شود و خودم هم از آن لذت بردم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عقیل کعبی در گفت‌وگو با میزان در مورد گل زیبایی که در دربی خوزستان بین تیم های فولاد و صنعت نفت به ثمر رساند اظهار داشت: توپ روی پایم نشست و در کنج دروازه قرار گرفت. اینطور نیست که من از این گل‌ها زیاد زده باشم بلکه این شکل گل‌ها استثنایی هستند. به قول گزارشگر بازی در 100 گل یک گل اینقدر زیبا می‌شود. خودم هم از این گل لذت بردم.

وی ادامه داد: این گل نه تنها زیبا بود بلکه سه امتیاز مهم داشت و این ارزشمند‌تر است. خداراشکر خوب بازی کردیم و موفق شدیم سه امتیاز را به دست بیاوریم. پیروزی در اولین بازی لیگ بسیار مهم است. البته ما پیش‌بینی برنده شدن نکرده بودیم، ولی از ابتدا برای سه امتیاز به میدان رفتیم. دربی در هر جای دنیا زیبایی‌های خاص خود را دارد و این بازی هم زیبا شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم ما خوب بازی کرد، چون کار‌های تاکتیکی زیادی انجام داده بودیم. روی توانایی‌های تیم حریف کار کرده بودیم و برنامه‌های تاکتیکی تیم ما جواب داد. البته بازی سختی بود و به خاطر این پیروزی و شادی هواداران خیلی خوشحالم. هدف ما این است که در همه بازی‌ها برنده شویم. همه بازیکنان با این فکر به میدان می‌روند که نتایج فصل قبل را تکرار کنند.

کعبی با اشاره به تیم فولاد گفت: فولاد تیم خوبی است. تغییراتی نسبت به فصل قبل داشته و برای رسیدن به فرم ایده‌آل به زمان نیاز دارد. از طرفی سرمربی این تیم تغییر کرده و نکونام هم تفکرات تازه‌ای دارد که باید بازیکنان با نکونام هماهنگ شوند. من فکر می‌کنم هفته‌های آینده تیم بهتری را از فولاد شاهد خواهیم بود.

وی در پایان در مورد کیفیت توپ‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: توپ‌های امسال مشکل همه تیم‌ها است. جالب است که سازمان لیگ این توپ‌ها را برای لیگ برتر انتخاب کرده است. از این توپ‌ها در حالی در لیگ ایران رونمایی شد که فکر کنم 12 سال پیش در بوندس‌لیگا رونمایی شده بود. مصاحبه اغلب بازیکنان را دیدم که نسبت به کیفیت این توپ‌ها معترض بودند. این توپ‌ها گاهی سنگین است و گاهی سبک و اگر خوب بود که همه اعتراض نمی‌کردند. درست است که من با همین توپ گل زیبا زدم، ولی توپ عجیب و غریبی است. امیدوارم آنها را عوض کنند تا کیفیت لیگ پایین نیاید.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
تعصب ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
دمت گرم عقیل گل کاشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
یک گل کلاسیک اروپایی زیبا عقیل مرسی بازیکن با تعصب
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
ممنون عقیل،هم گل زدی هم توی کل بازی خوب بودی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها