به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مهلت یک روزه مدیربرنامه قطبی به باشگاه فولاد

مهلت یک روزه مدیربرنامه قطبی به باشگاه فولاد

خوزستان اسپورت- مدیربرنامه افشین قطبی برای دومین بار طی چند روز اخیر باشگاه فولاد خوزستان را تهدید به شکایت به فیفا کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی حاج‌باقر در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی، در مورد پرداخت مطالبات افشین قطبی از سوی باشگاه فولاد خوزستان، گفت: ما قراردادی 6 ماهه با فولاد داشتیم، بعد از پرداخت دو قسط به ما، دیگر پرداختی انجام نشد، 4 ماه از رفتن افشین قطبی می‌گذرد اما هنوز پولی به ما پرداخت نشده است. من به حرمت جناب رضایی صبر کردم که کار به شکایت کشیده نشود، نه تنها ما بلکه دو بازیکن خارجی هم قصد دارند به فیفا شکایت کنند که این مسأله شایسته باشگاه فولاد نیست.

وی در ادامه گفت: از طرفی ما نمی‌خواهیم وجهه افشین قطبی خراب شود و فکر می‌کنم 8 ماه صبر کردن کافی است. باشگاه فولاد سه بازیکن را با کسر 20 درصد از قراردادشان جریمه کرده، 20 درصد قرارداد مسی چیزی حدود 200 میلیون تومان می‌شود و من با استعلامی که از فیفا گرفتم آنها می‌گویند جریمه بازیکن به این شکل اصلاً درست نیست.

حاج‌ باقر در خصوص شکایت به فدراسیون جهانی فوتبال گفت: امروز آخرین روز است و اگر نتیجه نگیریم به فیفا شکایت می‌کنیم، هم ‌آکا شکایت می‌کند و هم من، البته من سازمان لیگ هم رفته‌ام و پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ام. من با جناب رضایی تماس گرفتم و خواهش کردم نگذارند کار به شکایت بکشد اما آنها متأسفانه نتوانستند پول آقای قطبی را فراهم کنند، از آقایان رضایی و محمدی خواهش می‌کنم این مسأله را جمع کنند و اجازه ندهند کار به فیفا و شکایت بکشد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
واقعا فاجعه س رافائل مسی که در حد لیگ دسته یک ایرانم نیس واسه 4 ماه با فولاد قراردادش 1 میلیارد تومن بود که این اقای مدیربرنامه میگه بیست درصدش میشه 200 میلیون تومن! تصورش رو بکنین با یه بازیکن بنجل خارجی واسه چند بازی 1 میلیارد قرارداد بستن چه خبره توی این باشگاه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
حالا از مبلغ قرارداد قطبي چقدر مانده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
هیچ پولی بهشون ندید. قطبی و بازیکنای خارجی مگه فولادو قهرمان کردن که اینهمه پول میخوان بگیرن؟ تیم وسط جدول تحویل گرفتن وسط جدول هم تحویلش دادن بجز وعده و شیرین زبونی هیچی از قطبی ندیدیم.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها