به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

قهرمانی آویسا خوزستان در لیگ یک بانوان

قهرمانی آویسا خوزستان در لیگ یک بانوان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال آویسا خوزستان مقام قهرمانی لیگ یک کشور را کسب کرد و به لیگ برتر بانوان صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، مرحله نهایی این رقابت‌ها با حضور تیم‌های آویسا خوزستان و جندی شاپور دزفول و نمایندگان البرز و مشهد  به میزبانی استان البرز برگزار شد.

تیم آویسا خوزستان در روزهای اول و دوم این رقابت‌ها به ترتیب دزفول و سایپا را مقتدرانه از پیش رو برداشت و صعود خود به لیگ برتر را قطعی کرد.

امروز نیز آویسا در دیداری حساس برای تعیین قهرمانی این دوره از مسابقات به مصاف البرز رفت.

این دیدار از همان ابتدا با بازی رو به جلو تیم آویسا همراه بود. در دقیقه ۱۰ این مسابقه نماینده خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی شد که فروغ موری این فرصت را به گل اول آویسا تبدیل کرد.

در ادامه این دیدار فروغ موری در دقیقه ۱۸ به زیبایی دروازه البرز را باز کرد. در دقیقه ۲۰ نیز سارا ظهرابی با یک ضربه تماشایی گل سوم خوزستانی‌ها را به ثمر رساند.

اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و دختران آویسا که انگیزه بسیاری برای کسب مقام قهرمانی داشتند، در دقیقه ۳۴ و ۴۱ نیز توسط موری برای دوبار دیگر به گل رسید و با نتیجه پرگل ۵ بر یک برنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم نیز بازهم خوزستانی‌ها بازی را هجومی آغاز کردند و فرصت‌های زیادی روی دروازه البرز خلق کردند اما از این فرصت‌های متوالی بهره نبردند تا این که البرزی‌ها در دقیقه ۶۷ از تک فرصت خود استفاده کردند و به گل رسیدند.

در دقیقه ۳۳ نیز ظهرابی دومین گل خود در این دیدار و ششمین گل آویسا خوزستان را به ثمر رساند.

این دیدار با حساب ۶ بر یک به سود خوزستان به پایان رسید تا جام قهرمانی به دختران آویسا برسد.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها