به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

اسکوچیچ: بازی با فولاد برای من احساسی است

اسکوچیچ: بازی با فولاد برای من احساسی است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم دوباره به اهواز آمدم و بازی با فولاد برای من احساسی خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: خوشحالم که بار دیگر به اهواز آمدم و برخی از دوستان و اعضای باشگاه را می‌توانم ببینم.

وی ادامه داد: این بازی برای من کاملاً احساسی خواهد بود. ما مانند سایر بازی‌ها در اهواز هم برای سه امتیاز می‌جنگیم. آماده‌سازی نسبتاً خوبی پشت سر گذاشتیم و انگیزه زیادی برای بازی فردا خواهیم داشت. فولاد برای من کاملاً قابل احترام بوده و تیم بسیار خوبی است. تلاش می‌کنیم از شانس‌هایی که برای ما پیش می‌آید، استفاده کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان با اشاره به نبود اطلاعات کافی از حریف برای هر دو تیم تصریح کرد: در بازی اول اطلاعات کاملی از هم نداریم و این ممکن است برای همه تیم‌ها یکسان باشد. اگر از رقیب شناخت نداشته باشید، این برای تیم شما خوب نیست. با این حال فکر می‌کنم اینقدر تجربه کافی داشته باشم که بتوانم از این مرحله عبور کنم.

اسکوچیچ با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: کار خود را دیر آغاز کردیم و آخرین تیمی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم. همیشه تیمی که پس از همه واردنقل و انتقالات می‌شود، با مشکل مواجه خواهد شد. تیم ما اینقدر مشکل مالی دارد که نمی‌توانیم بازیکن خارجی هم جذب کنیم. همچنین به خاطر مشکلات مالی باشگاه، فدراسیون کارت چند بازیکن ما را صادر نکرده است. فدراسیون فوتبال این موضوع را باید از قبل اعلام می‌کرد، نه چهار روز مانده به شروع لیگ.

وی درخصوص قانون فدراسیون فوتبال مبنی بر عدم صدور کارت برای باشگاه‌های بدهکار تصریح کرد: قانون خوبی دارد، اما این قانون باید برای همه یکسان باشد. من اسنادی دارم که باشگاه ملوان بندر انزلی سال 2015 باید باقی‌مانده قراردادم را پرداخت کند. این شرایط برای خونه‌به‌خونه هم صدق می‌کند.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص انتخاب این باشگاه خاطرنشان کرد: از این انتخاب خیلی خوشحالم. من در خوزستان کار کردم و عِرق خاصی به فوتبال این استان دارم. من در فصل جدید برای فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم، البته به جز بازی فردا.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
اگه مربی تیم لنگ یا کیسه بودی مطمئن باش فدراسیون همه نوع همکاری رو بات میکرد و چشمشو روی بدهی اون دوتا تیم می بست . فدراسون اصفهانی نشین تاج همه کار میکنه که تیمهای خوزستانی ضعیف بشن تا مثل فصل قبل بازهم یکی دیگه از سهمیه های این استان کم بشه . فرقی هم نمیکنه کدوم تیم باشه فقط سهمیه کم بشه . وقتی نمایندگان خوزستان دغدغشون تیمهای تهرانی باشه بایدم بشینن نگاه کنن که فدراسیون اینجوری و گزینشی به بهانه تصفیه حسابهای مالی این تیم اجازه ثبت قرارداد بازیکنای جدید را نده . این فدراسیون انگاری حالیش نیست که کشور در تحریمه و تیمها بخاطر نداشتن پول دارن دست به عصا حرکت میکنن . اینها فدراسیون ایرانن یا آمریکا که همراه تحریمها دارن به تیمها اینگونه فشار میارن . خدا لعنت کنه این مسئولین عقده ای را . با این حساب فردا صنعت نفت بدون مهره های جدیدش ضعیف شده و اون انتظاری که ازشون داریم برآورده نخواهد شد ما هوادارا هم که نشستیم فقط نگاه میکنیم تا اینگونه سر تیممونو ببرن .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
یعنی همه تیمها تصفیه کردن به جز صنعت حتما اینطور نیست اگه یک درصد راست باشه ضعف مدیر عامل تیمه باید جواب هواداران را بده
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
به نظرم مقصر مدیران صنعت هستن باز شروع کردن که هفته های اول تیم نتیجه نگیره البته شاید دستور دارن ولی امیدوارم همین بازیکنان غیرت داشته باشن نشون بدن چیزی کم ندارن
هویزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
اسکوچیچ سرمربی بزرگ و با تجربه ای هست...کاش فولاد اسکوچیچ رو نگه میداشت..حتما قهرمان لیگ و حتی آسیا میشدند..
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
تیمهای دیگه هم بده کار هستن چرا اونا بازیکناشون رو تونستن ثبت کنن؟
پرسپولیس به عالم و آدم بدهکاره چطور بازیکناش ثبت کردن؟
فک میکنم مدیریت خوب عمل نکرده و میتونست بهتر پیگیری کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها