به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

سامانه فروش بلیت باشگاه نفت مسجدسلیمان

سامانه بلیت دو هزار تومانی بازی نفت و تراکتور

خوزستان اسپورت- باشگاه نفت مسجدسلیمان سامانه جدیدی را برای بلیت فروشی الکترونیکی معرفی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از اینکه سامانه بلیت فروشی الکترونیکی معرفی شده از سوی باشگاه نفت مسجدسلیمان به آدرس http://fcmiseticketing.com با مشکل مواجه گردید، سامانه جدیدی از سوی این باشگاه برای بلیت فروشی بازی امشب بین تیم‌های نفت و تراکتورسازی تعیین شد.

هواداران نفت مسجدسلیمان می‌توانند با کلیک در  اینجا  وارد سامانه موقت فروش بلیت الکترونیکی این باشگاه شوند و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه و دریافت کد فعالسازی بلیت بازی مقابل تراکتورسازی را به قیمت 2 هزار تومان خریداری کنند.

پس از اینکه کد فعالسازی به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال شد، وی باید این کد 6 رقمی را در سامانه وارد کند تا مجوز انتقال به صفحه بعدی را دریافت نماید.

در مرحله بعدی، هوادار باید تیم موردنظر خود را از قسمت بالای صفحه انتخاب کند، سپس مشخصات فردی، کد ملی و ... را در این سامانه وارد کرده و در ادامه می‌تواند جایگاه و صندلی را نیز انتخاب کند و در نهایت با خرید بلیت از طریق کارت بانکی، بلیت خود را دریافت نماید.

 لازم به ذکر است که همراه داشتن کارت ملی و پرینت یا اسکرین شات از بلیت خریداری شده برای ورود به ورزشگاه الزامی می‌باشد. افرادی که کارت ملی آن‌ها در دسترس نیست، می‌توانند اصل شناسنامه خود را برای ورود به ورزشگاه همراه داشته باشند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
3
4
مشکلی نیست شناسنامه قدیمی باشه؟
سلمان کاشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
3
0
من میخواهم به بازی نفت مسجد سلیمان بروم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها