به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

تارتار: خرابی زمین باعث شد خوب بازی نکنیم

تارتار: خرابی زمین باعث شد خوب بازی نکنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تراکتور هزینه‌های زیادی کرده که با ما قابل قیاس نیست اما نه تنها مقابل تراکتور بلکه مقابل همه مدعیان قهرمانی خوب بازی کرده و از تیمی واهمه نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار درخصوص حضور یک بازیکن آفریقایی در تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان گفت: یک بازیکن از یکی از کشورهای آفریقایی به تمرینات ما اضافه شده اما باید او را ببینیم و بسنجیم. فکر می‌کنم تا یکی دو روز ‌آینده در خصوص این بازیکن به جمع‌بندی نهایی برسیم و تکلیف این بازیکن مشخص خواهد شد.

وی درخصوص انجام بازی‌ دوستانه روز گذشته مقابل پارس جنوبی افزود: بازی خوبی از سوی هر دو تیم انجام شد اما کیفیت زمین خیلی خوب نبود و این مساله بر روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت. ما نتوانستیم روی زمین خوب کار کنیم و به همین خاطر بازی زیبایی نشد. تا قبل از شروع بازی‌ها نیاز بود که یک بازی با یک تیم لیگ برتری انجام دهیم و خوشبختانه به هدفی که داشتیم رسیدیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در باره بازی با تراکتور در هفته اول لیگ برتر افزود: به هر حال تیم تراکتور خیلی هزینه کرده و از نظر هزینه‌ای که برای کادر فنی و بازیکنانش انجام داده با ما اصلا قابل قیاس نیستند اما تیم ما بسیار با صلابت است و خیلی خوب بازی می‌کنیم. من به تیمم امیدوار هستم و نه تنها در بازی با تراکتور بلکه با همه مدعیان قهرمانی خیلی خوب بازی می‌کنیم. ما از هیچ حریفی واهمه نداریم و به خود باوری خوبی رسیدیم.

تارتار درباره آخرین وضعیت ورزشگاه شهید بهنام محمدی محل بازی‌های خانگی نفت مسجدسلیمان افزود: تا جایی که من می‌دانم همه دست به دست هم دادند تا این ورزشگاه برای بازی‌های خانگی ما آ‌ماده شود. مسئولان تلاش می‌کنند هر طور شده این ورزشگاه آماده شود و فکر می‌کنم در این هفته مسائلی که مورد نیاز است انجام شود تا بتوانیم در هفته اول مقابل هوادارانمان میزبان باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ورزشگاه شهید بهنام محمدی آماده نشود تکلیف تیم شما چه خواهد بود افزود: اگر این اتفاق نیفتاد من نمی‌دانم و مسئولان باید  در این خصوص تصمیم‌گیری کنند اما تا جایی که من می‌دانم این مسائل این هفته برطرف خواهد شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره اینکه به تعهداتی که داده شده عمل کردند اما دریافتی نداشتیم و فکر می‌کنم قرار است در شهریور ماه به بازیکنان  پرداختی صورت بگیرد.

تارتار در پاسخ به این سوال که نقل و انتقالات شما با جذب یک بازیکن دیگر تمام می‌شود یا باز هم قصد جذب بازیکن دارید، گفت: فکر می‌کنم یک یا دو بازیکن به ما اضافه شوند بخصوص برای خط حمله چرا که باید این پست را تقویت کنیم. اگر همین بازیکنی که در تمرین ما است کیفیت خوبی داشته باشد شاید دیگر بازیکنی جذب نکنیم اما اگر ا و را نپسندیدیم یک بازیکن دیگر را جذب خواهیم کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
امیدوارم این بهانه ها موقع بازی با لنگ ارائه نشوئد!!!!
شیران زاگرس
|
Canada
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
بدبختی ما از زمانی آغاز شد که مربی خوب باکلاس و کلاسیک جناب مرزبان رو از دست دادیم و پای دلال ها رو به تیم باز کردیم امیدوارم تارتار به تعهداتش در قبال تیم عمل کند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها