به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاوی: هواداران حق دارند که اعتراض کنند

معاوی: هواداران حق دارند که اعتراض کنند

خوزستان اسپورت- مدیر باشگاه پتروشیمی بندرامام گفت: انتخاب کوهیان به عنوان سرمربی تیم براساس دسته بندی نقاط ضعف و قوت چند مربی بود.

به گزارش خوزستان اسپورت وبه نقل از فارس، امین معاوی در مورد شرایط تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام اظهار داشت: سرمربی خود را انتخاب کردیم و کم‌کم کار مذاکره با بازیکنان را هم آغاز می‌کنیم، در حال حاضر فعلا اولویت با تیم ملی است و پس از رقابت‌های جام جهانی، کار اصلی‌مان آغاز خواهد شد.

وی در مورد انتخاب فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی گفت: نحوه انتخاب او براساس معیار فرایند مشخصی بود، رزومه چند مربی را درنظر گرفتیم و نقاط ضعف و قوت آنها را دسته‌بندی کردیم که درنهایت فرزاد کوهیان از همه بهتر بود و انتخاب شد.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد اعتراض برخی از هواداران این تیم به انتخاب کوهیان، گفت: این هواداران همه عزیزان ما هستند، البته هوادار یک معیار و تعریف خاصی دارد، باید بررسی میدانی کرد که هدف از این اعتراض‌ها چه بوده است، چرا باید این اتفاق بیفتد، آیا قبلا هم بوده است یا الان اتفاق افتاده است؟ به هر حال هر تغییری واکنش‌هایی خواهد داشت.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با آنها داشتیم، جو به گونه‌ای آرام شد و دغدغه‌ای ذهنی که بود برطرف شد. هوادار این حق را دارد که نسبت به چیزی که علاقه‌اش است اعتراض کند و وظیفه ما این است که شفاف‌سازی کنیم. برای همه افراد حتی منتقدان باید احترام گذاشت. واقعیت در راستی همیشه تأثیر می‌گذارد، ما هم همین رویه را پیش گرفته‌ایم.

معاوی در مورد اینکه چه زمانی تمرینات این تیم آغاز می‌شود، گفت: از ماه آینده بر طبق برنامه فرزاد کوهیان سرمربی تیم کارمان را آغاز می‌کنیم، الان در حال تشکیل تیم هستیم و یک بخش از تیم ملی‌پوشان و بخش دیگری از بازیکنان بومی استان و منطقه خواهد بود.

وی در پاسخ به این سؤال که چند درصد از بازیکنان فصل قبل باقی می‌مانند، گفت:‌ ما براساس تعهدی که داشتیم تمام قراردادهای فصل قبل را تسویه کردیم و برای فصل جدید براساس نظر سرمربی مذاکرات‌مان را شروع می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پتروشیمی در مورد اینکه این تیم دو فصل است قهرمان نشده و آیا برای فصل جدید برنامه‌ای دارید یا خیر،‌گفت: همیشه برای قهرمانی تلاش کردیم، اما شرایط طوری نبوده که به هدف اصلی خود برسیم. ما برای فصل جدید فرایندهای رسیدن را تغییر دادیم و براساس توانایی‌ها پیش می‌رویم.

معاوی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه‌تان تغییر کرده است یا خیر، گفت: طبق قانون، سال گذشته باید الزاماتی را در بحث بودجه رعایت می‌کردیم و این اتفاق افتاد، امسال براساس همان بودجه سال قبل کارمان را ادامه خواهیم داد و تغییری نمی‌کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
چرا بارفتن یاوری وآمدن شما قهرمانی پتروشیمی دست نیافتنی شد،،،ماکه قهرمان ایران وآسیا بودیم،،،، حالا که بارفتن یاوری لیاقت قهرمانی ندارید. خداوکیلی زحمتی که مدیریت قبلی برای آکادمی پتروشیمی و ارتقا آنها به سطح حرفه ای کشیدند خرابش نکنید،،، پتروشیمی با یاوری مدیرعامل سابق جوانان بسکتبالیست زیادی به لیگ ایران وتیم ملی تقدیم کرد،،،راستی چرا،،چرا،،، مدیران کاربلد مثل یاوری پتروشیمی،،، دهکردی فوتبال فولاد،،،و،،،و،،، اخراج میشوند ،، وجای آنها را از مابهتران می گیرند،،،،،، چرا،،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
قهرمانی دست پتروشیمی بود بارفتن یاوری روحیه تیم از ۱۰۰ به صفر رسید مدیری که تیم قهرمان آسیا می کنه چرا باید اخراج شود؟ این تیم صاحب داره ؟ و سرمایه و صاحب این تیم هواداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها