به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پارو: بازی‌های صنعت نفت در آبادان انجام می‌شود

پارو: بازی‌های صنعت نفت در آبادان انجام می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با اقدامات انجام شده برای آماده سازی ورزشگاه تختی آبادان بازی های تیم صنعت نفت در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، احمد پارو در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: الزاماتی که فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای نصب گیت ها، شماره گذاری صندلی‌ها، نصب دوربین و بلیت فروشی الکترونیکی ورزشگاه تختی آبادان در نظر گرفته بود در حال انجام است.

وی افزود: دوربین‌ها در ورزشگاه نصب شد و شماره گذاری صندلی نیز توسط پالایشگاه آبادان آغاز شده است و برای فروش بلیت الکترونیکی نیز مشکلی احساس نمی‌شود.

مدیر عامل امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه تختی آبادان جانمایی شده و پیمانکار برای نصب آنها انتخاب شده است.

پارو تصریح کرد: گزارش اقدامات انجام شده به فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ارسال شده و با توجه به این اقدامات آبادان مشکلی برای میزبانی بازی‌های لیگ برتر ندارد.

مدیر امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با نصب گیت‌های ورودی تمامی الزامات فدراسیون فوتبال در ورزشگاه تختی آبادان اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است، سازمان لیگ اعلام کرده در صورتی که نواقص استادیوم تختی آبادان برطرف نشود، بازی‌های خانگی صنعت نفت در شهر بی‌طرف و بدون تماشاگر انجام خواهد شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
آقای پارو پس این آقای فتاحی چیو افاضات میکنن که میگن ورزشگاههای خوزستان آماده نیستن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها