به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۷ نظر

آخرین مهلت مدیربرنامه قطبی به باشگاه فولاد

آخرین مهلت مدیربرنامه قطبی به باشگاه فولاد

خوزستان اسپورت- مدیر برنامه‌های افشین قطبی گفت: مدیران فولاد به خاطر یک شکست تیم را 20 درصد جریمه کرده‌اند اما برای برد مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس یک میلیون تومان پاداش می‌دادند.

مهدی حاج باقر در گفتگو با خبرگزاری فارس ضمن گلایه از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان گفت: متاسفانه بعد از جدایی قطبی از باشگاه فولاد با وجود اینکه چهار ماه به پایان رسیده و بقیه مطالبات افشین قطبی را پرداخت نکردند. ما هم در این مدت تحمل کردیم و امروز تصمیم گرفتم اگر مسئولان باشگاه فولاد مطالبات قطبی را پرداخت نکنند تا 48 ساعت آینده به فیفا شکایت کنیم.

وی افزود: 48 ساعت به مسئولان باشگاه فولاد فرصت می‌دهیم تا تکلیف مطالبات افشین قطبی را مشخص کنند. تا امروز هم فقط دو قسط از مطالبات قطبی پرداخت شده با وجود اینکه 4 ماه است لیگ گذشته به پایان رسیده است.

مدیر برنامه های قطبی در ادامه صحبت هایش گفت با وجود این که من مسئولیتی در مورد بازیکنان خارجی فولاد نداشتم اما نفراتی چون مسی و آکاهوشی قصد داشتند به خاطر دریافت نکردن مطالباتشان اعتراض کنند اما همان زمان من به آن‌ها اعلام کردم شما از ایران بروید و من مطالبات‌تان را پیگیری می کنم.

وی تاکید کرد: متاسفانه مسئولان باشگاه فولادخوزستان اقدام عجیبی هم انجام داده‌اند و به خاطر یک باخت مقابل صنعت نفت 20 درصد بازیکنان و کادر فنی را جریمه کردند. برای بازیکنان خارجی بسیار سنگین است و فکر می‌کنم حدود 300 میلیون تومان می‌شود. جالب است فولاد خوزستان در فصل گذشته تیم‌هایی مثل تراکتورسازی و پرسپولیس را شکست داده که فقط به خاطر این بازی‌ها یک میلیون تومان پاداش گرفته‌اند اما به خاطر یک مسابقه 20 درصد از قرارداد بازیکنان و سرمربی تیم را می‌خواهند کم کنند که این کار منصفانه نیست.

حاج باقر تصریح کرد: ما دوست نداشیتم کار به اینجا بکشد، جالب است قطبی فقط شش ماه با فولاد خوزستان قرارداد داشت و هشت ماه از آغاز همکاری وی با باشگاه فولاد گذشته اما مطالبات وی پرداخت نمی‌شود. از آنجایی که دوستان اصلاً کاری انجام ندادند و مطالبات این 3 نفر را پرداخت نکردند ما تصمیم به شکایت گرفته‌ایم و فقط 48 ساعت برای روشن شدن وضعیت صبر خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: بازیکن ژاپنی و مسی مرتب با من تماس می‌گیرند و مطالباتشان را می‌خواهند و بارها بارها در این مدت من را تحت فشار گذاشته‌اند، من هم چندی پیش به آنها گفتم شما نگران نباشید که پول تان را می‌گیرید اما آنها همیشه با من تماس می‌گیرند و می‌گویند پول ما چه شد؟ همانطور که تاکید کردم اگرچه در مورد این دو بازیکن مسئولیتی ندارم اما بدقولی مسئولان فولاد باعث شده تا آنها نیز من را تحت فشار بگذارند. جالب است قرارداد افشین قطبی هم در تاریخ 19 اردیبهشت ماه به پایان رسیده و چهارماه است لیگ تمام شده اما هیچ اتفاقی در مورد مطالبات قطبی نیفتاده است. تاکید می‌کنم اگر مطالبات قطبی تا 48 ساعت آینده تعیین تکلیف نشود وی به همراه 2 بازیکن این تیم که در فصل گذشته در فولاد بودند به فیفا شکایت خواهند کرد.

نکته جالب در مصاحبه مدیربرنامه‌های افشین قطبی با فارس اینست که وی چند بار تأکید داشته در قبال بازیکنانی چون رافائل مسی و آکاهوشی مسئولیتی ندارد، اما در عین حال می‌گوید اگر باشگاه فولاد خوزستان تا 48 ساعت آینده پول این دو بازیکن را ندهد به فیفا شکایت می‌کند!
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
قطبی ومدیرش شاهکار کردند وفولاد راقهرمان! جزء شعار وتبلیغات چیزی از قطبی ندیدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
این حاج باقر قیافه ش داد میزنه دلاله بازیکنه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
20درصد بازیکنی که نیم فصل دوم پیوست 300میلیون میشود ،،، یعنی یک میلیاردوپانصد برای نیم فصل،،،،حاجی باقر،،،، فکر کردن تو الآن حاج تشریف داری،،، به مسی وآکاهوشی بگو ایران نیستم،،،،
مصطفی محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
بخدا قسم اگه داریوش یزدی سرمربی فولاد بود عملکردش از قطبی بهتر بود فولاد پارسال چهارتا بازیکن خارجی داشت که همشون نصف کیفیت بازیکن ایرانی رو نداشتن یعنی فولاد با این همه عظمت، افتخار نمیتونه یکی مثل چاگو رو بگیره همه پرییرا رو دوست دارن ولی بنظر من آلویس نانگ بهترین مهاجمی بود که فولاد داشت خیلی فرصت طلب بود
مهدی لعاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
مطمئن باشید تا چندماه دیگرمدیر برنامه های نکونام هم همین برخورد با مدیران فولاد انجام می دهد ... این از برکات مدیران باهوش فولاد ودیگر تیم های خوزستانی است ...
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
با سلام ؛ من نميدونم اين چه رسمي شده هركي مياد و قرارداد ميبنده بعدش كه قراردادش تموم ميشه حتما بايد بره شكايت كنه و حقشو بگيره، يا پول مردم و بديد درست يا اصلا كلا ليگ و تعطيل كنيد اين چه مسخره بازيه بخدا فقط باشگاه فولاد نيست همه باشگاهها همينجوريه فقط با روح و روان هوادار بازي ميكنن فقط بايد به حال اين ليگ گريه كرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
قطبی بجز دلال بازی هیچ دستاوردی نداشت بعد از اقای دهکردی فولاد دیگه رنگ قهرمانی واستعداد یابی رو نمیبینه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها