به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

طالقانی: آیا باید هزینه تیم ملی را از مردم بگیریم؟

طالقانی:

خوزستان اسپورت- عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال خوزستان گفت که دولت وظیفه دارد به تیم ملی فوتبال کمک کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی درباره عدم صدور مجوز خروج از استان برای انتقال امتیاز تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر به داماش گیلانیان، گفت: باشگاه کارون اروند مطالباتی دارد که باید پرداخت شود. مواردی از جمله صدور مجوزهای کمیسیون ماده 5 و اداره کل تربیت بدنی باید انجام شود که تا این اتفاق رخ ندهد، مجوز خروج از استان توسط هیئت فوتبال صادر نمی‌شود. از نظر قانونی، ضوابطی برای انتقال امتیاز تیم به استان دیگر وجود دارد که تا موافقت‌های لازم انجام نشود، چنین کاری انجام نمی‌شود.

 وی درباره اینکه آیا ممکن است این مشکل در روزهای آینده و با مذاکرات مدیران هیئت فوتبال استان خوزستان با مدیران باشگاه داماش حل شود یا خیر، تصریح کرد: هر چیزی در مذاکرات ممکن است تعیین کننده باشد، اما مذاکره‌ای با مدیران آنها نداشتیم. آنها باید تضمین‌های لازم را بدهند. اگر مدیران باشگاه داماش می‌خواهند تیمداری کنند، باید شرایط لازم را ایجاد کنند و هزینه‌های آن را بدهند. انتقال بدهی‌های باشگاه کارون اروند به باشگاه داماش نیز در کمیته تعیین وضعیت بررسی می‌شود. توافقاتی بین دو باشگاه صورت گرفته که مسئولان در کمیته تعیین وضعیت پیگیری می‌کنند.

 عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص پستی که سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مارک ویلموتس منتشر کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا این موضوع نگران‌کننده شده است یا خیر، به تسنیم گفت: مسئولان گفتند مربی چهاردُنگی بیاوریم که جای کی‌روش را بگیرد. رئیس فدراسیون فوتبال هم زحمت کشید، شرایط را تشریح کرد و گفت که مبلغ قرارداد باید به چه شکلی پرداخت شود. او از دولتمردان قول گرفت که این هزینه‌ها را بدهند. دولت موظف است به تیم‌های ملی کمک کند. مگر درآمدهای ما به دست‌مان می‌رسد که برای تیم ملی هزینه کنیم؟ به ما اجازه درآمدزایی نمی‌دهند و هزینه‌های زیادی هم روی دوش ماست.

 طالقانی در این باره که فدراسیون‌نشینان در هنگام اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، فدراسیون فوتبال را نهادی خصوصی دانستند و حالا می‌گویند دولت باید به این فدراسیون کمک کند، تصریح کرد: تیم ملی برای کل کشور است و ما متصدی فنی و آمادگی تیم هستیم. اگر درآمدهای خودمان را داشته باشیم، از پس همه کارهای خود برمی‌آییم، اما ما محصول خود را ارائه می‌کنیم و مزدمان را نمی‌گیریم. این دوگانگی نیست. وظیفه آمادگی تیم ملی با ما و پشتیبانی تیم با دولت است.

 وی با انتقاد از عدم وجود درآمدزایی در فوتبال ایران گفت: آیا ما باید هزینه تیم ملی را از مردم بگیریم؟ کدام منطقی این حرف را می‌پذیرد؟ با وجود این مشکلات ما از کمک‌های غیردولتی، مرکز ملی فوتبال را احداث و امکانات مورد نیاز تیم ملی را تهیه کردیم. اگر دولت پولی نمی‌دهد، باید اجازه دهد که خودمان درآمدزایی کنیم. باشگاه‌های ما محصول خود را که فوتبال است، ارائه می‌کنند، اما پولی نمی‌گیرند. با این شرایط چگونه می‌توان کار کرد؟ می‌خواهند ما را تحت فشار بگذارند؟ تیم ملی در این شرایط تحت فشار است. مدیران فدراسیون تاکنون این گلایه‌ها را به دولتمردان هم منتقل کرده‌اند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
1
از مردم و هواداران کارون خرمشهر تقاضا دارم با توجه به صحبتهای آقای طالقانی تا تصمیم نهایی گرفته نشده تا میتوانن به هر شکل ممکن با صدای بلند خواستار حفظ این تیم در خوزستان باشن . اگر این فرصت از دست بره دیگه حالا حالاها خرمشهر تیم در لیگ یک و لیگ برتر نخواهد دید . پس لطفا کاری کنید تا مسئولین استان به پشتوانه خواست مردم بتونن جلوی این انتقال را بگیرن شاید هیئت فوتبال هم داره با این دست دست کردنا میخواد که مردم خرمشهر کار کنن تا اونها هم بتونن کاری کنن که تیم منتقل نشه .
غلامحسین حیدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
1
باسلام.. برادرعزیزناشناس،، نظرجنابعالی محترم ودوست دارید همانند ما سهمیه از خرمشهر واستان خارج نشه، اما گول مصاحبه ها رو هم نخورید، اگر مسوولین داماش فقط سهم هیئت فوتبال استان ازاین معامله را بدن براشون امضا میکنن وتمام.. این ترفند سره استقلال رامشیرمون برا انتقال ب یزد هم اجراشد.. ضمنا مسوولین داماش سه روز خرمشهر بودن و توگوش دوستان از اون پنبه های خوب گذاشتن ورفتن.. ب نظرت گوشی ک از ... پر شده دیگر صدای اعتراض و درد مردم مظلوم خرمشهر وخوزستان را میشنود... مرهمی گر نزنی بر درد و زخم... با نمک پاشیدنت هیها مکن.....
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
1
طالقانی فقط عوامفریبی می کند ،مهره دست نشانده وزارت کثیف ورزش و فدراسیون فاسد فوتبال است، نوبخت معاون گیلانی روحانی باعث انتقال امتیاز تیم خرمشهر شد طالقانی هم کاملا در جریان است و می داند قضیه تمام شده است. در قضیه فینال جام حذفی هم طالقانی طرف تیم قرمز حکومت بود و نسبت به تخریب فولاد آرنا هیچ واکنشی نشان نداد. .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
1
جای سئوال از اعضایی که به ریاست ایشان بر هیئت فوتبال استان رای دادند وجود دارد ؟ واقعا درفوتبال خوزستان قحط الرجال بوده است ؟ حیف است که ایشان در مقام ومسندی قرار بگیرد که روزگار جایگاه بزرگی در فوتبال ایران به نام استاد خانبان بوده است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها