به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

شجاعی: در مسجدسلیمان با تراکتور بازی می‌کنیم

شجاعی: در مسجدسلیمان با تراکتور بازی می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا ورزشگاه خود را آماده برگزاری اولین بازی خانگی خود مقابل تراکتورسازی کنیم و این کار به طور حتم محقق می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی در خصوص آماده سازی ورزشگاه نفت مسجدسلیمان پیش از شروع مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بدون تردید ورزشگاه بهنام محمدی تا زمان تعیین شده، آماده برگزاری مسابقات خواهد بود، اکنون در تلاش برای رفع  نواقص باقی مانده ورزشگاه هستیم تا هفته اول در زمین خود میزبان تراکتورسازی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر 70 درصد صندلی‌های ورزشگاه شماره‌ گذاری شده است همچنین کار نصب دوربین‌های مدار بسته در حال انجام است، قرارداد نصب گیت‌های کنترل بلیط الکترونیکی بسته شده و منتظر شرکت سازنده هستیم تا در چند روز آینده این گیت‌ها را نصب و راه‌اندازی کند.

سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمام تلاش مجموعه نفت مسجدسلیمان بر این است که بازی هفته اول در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار شود تا از حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم برخوردار شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت آماده نبودن ورزشگاه اختصاصی نفت مسجدسلیمان بازی‌های این تیم در چه مکانی برگزار می شود گفت: چون اعتقاد داریم که ورزشگاهمان برای برگزاری مسابقات آماده خواهد شد هنوز ورزشگاه دیگری برای محل برگزاری مسابقات انتخاب نکرده ایم. کارکنان شرکت در دو شیفت مشغول کارکردن هستند تا ورزشگاه از استانداردهای لازم برخوردار شود.

شایان ذکر است، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ ظهر امروز اعلام کرده بود که ورزشگاه‌های خانگی سه تیم نفت مسجدسلیمان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان هنوزشرایط لازم برای میزبانی دیدارهای لیگ برتر را کسب نکرده‌اند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
اقای شجاعی سازمان لیگ که میگه تیم نفت هیچ کاری نکرده
حالا کدوم راست میگه.
خوزستان اسپورت حقیقته شما اعلام کنید.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
سال هاست که ایران عضو AFC و FIFA است و این مقررات سال هاست که باید اجرا می شده است اما متاسفانه تا به بحران نرسیم فدراسیون اقدامی نکرده است!!!! واقعا تدبیر موج میزنه! آزادی هم وقتی درست شد که استقلال در باتلاق آزادی و با سر خوردن پنالتی زنش در باشگاه های آسیا توجه همه را به خودش جلب کرد و فدراسیون مجبور شد آزادی رو تعمیر اساسی کنه البته زمینش رو فقط!!! بعد تازه برای لنگی ها آمد و پول خرج مرد به دستور وزیر محترم البته تا بتونند اولین فینال آسیایی رو بالاخره ببینن!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
0
0
خخخخ کی حرف شجاعی رو میخرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها