به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

شکست عجیب آبادانی‌ها در بازی خانگی

شکست عجیب آبادانی‌ها در بازی خانگی

خوزستان اسپورت- نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی متحمل شکست سنگینی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های ایران، تیم شهید جهان نژادیان آبادان سه‌شنبه شب در زمین فوتبال ساحلی شهدای نفت این شهر میزبان تیم پارس جنوبی جم بود و با نتیجه 7 بر صفر مغلوب این حریف بوشهری شد.

مصطفی نجفی (دو گل)، حمید میهن دوست، امیر سالمی، محمد معصومی و مصطفی کیانی در این مسابقه برای تیم پارس جنوبی گلزنی کردند.

تیم شهید جهان نژادیان آبادان با پذیرش این باخت سنگین در رده دهم جدول باقی ماند و در پنج هفته باقی مانده از این فصل باید امتیازات لازم را برای فرار از سقوط کسب کند.

شکست عجیب آبادانی‌ها در بازی خانگی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
عامو جمش کنید . وقتی قراره چنین تیمی راهی بازیها کنید چرا باحضور خفت بارتون دارید با آبروی ورزشی آبادان بازی میکنید . اونوقت آقای عرب زاده در برنامه دیروز با آوردن آقای پارو روی خط و با توضیحات و توجیحات ایشان جوری نشون دادن که همه چی خوبه و در همه رشته های ورزشی عملکرد قابل دفاعی داشته ایم پس این افتضاح چی میشه چرا به شعور مردم توهین میکنید . آقای عرب زاده این ملاحظه کاریها و منافع اندیشیها چیه . لااقل وقت مردمه نگیرید و مثل همیشه برید به گند زدناتون ادامه بدید . همش دروغ تحویل مردم میدید بس کنید دروغگوها .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها