به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس هیات فوتبال خوزستان خبر داد:

ورزشگاه غدیر بدون تماشاگر میزبان لیگ می‌شود

ورزشگاه غدیر بدون تماشاگر میزبان لیگ می‌شود

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: اگر ورزشگاه اختصاصی نفت مسجدسلیمان پیش از شروع مسابقات آماده نشود بازی های این تیم در اهواز و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: هنوز زمان دقیق شروع مسابقات لیگ برتر به ما اعلام نشده است و از این بابت تیم های لیگ برتری استان فرصت دارند در زمان باقی مانده نواقص ورزشگاه‌های خود را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان لیگ برتری استان اگر نتوانند مواردی را که سازمان لیگ اعلام کرده تامین کنند بازی آنها در مرکز استان برگزار می‌شود، ادامه داد: شماره گذاری صندلی‌های تماشاگران، نصب دوربین مدار بسته، راه‌اندازی سامانه بلیط فروشی الکترونیکی و گیت کنترل بلیط الکترونیکی از جمله مواردی هستند که باید در ورزشگاه‌های کشور موجود باشد تا بتوان مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد در غیر این صورت مسابقات در استادیوم مراکز استان‌ها و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد که این موصوع به یقین به ضرر تیم‌های استان است.

وی در خصوص ورزشگاه‌های اختصاصی فولاد و نفت آبادان گفت: زمین و سامانه فروش بلیط ورزشگاه فولاد آماده است همچنین گیت‌های کنترل بلیط الکترونیکی این ورزشگاه در حال آماده شدن است، در ورزشگاه آبادان هنوز گیت های کنترل بلیط الکترونیکی و سامانه بلیط فروشی دایر نشده که امیدواریم هر چه زودتر این دو مورد توسط مسئولان باشگاه محقق شود.

رییس هیات فوتبال گفت: ورزشگاه‌های فولاد و نفت آبادان به نسبت آماده هستند از طرفی ورزشگاه غدیر اهواز همچنان با مشکل مواجه است و تنها می‌تواند میزبان مسابقات لیگ‌ برتر آن هم بدون تماشاگر باشد. بارها به تیم‌‌های استان تذکر دادیم و توصیه کردیم که نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف کنند اما در کل آنها مستقل هستند و ما نمی‌توانیم در کارشان دخالت کنیم.
 
وی در پاسخ به این پرسش که قرارداد بازیکنان لیگ برتری چه موقع در هیات فوتبال استان ثبت خواهد شد گفت: باشگاه‌های لیگ برتری موظف به پرداخت بدهی‌‌های خود هستند تا بتوانند قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را ثبت کنند.

طالقانی به مشکلات جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر اگر جایگاه خبرنگاران با مشکل مواجه باشد ما طبق وظیفه این موضوع را به مسئولین ورزشگاه تذکر می‌دهیم تا مشکل برطرف شود.

وی در خصوص ورزشگاه غدیر اهواز گفت: این ورزشگاه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان است که طبق مقررات برای نگهداری بهتر به بخش خصوصی واگذار شده همچنین ورزشگاه تختی نیز در اختیار پیمانکار است و ما دخل و تصرفی در آن نداریم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
آقای طالقانی،،،،حداقل مجوز بگیر تا نفت مسجدسلیمان 2بازی خانگی خود را در ورزشگاه تازه تاسیس خودمان درکربلای عراق برگزار کند،،،، امتیازخوبی ست برای نفت تا درگرمای طاقت فرسا از تراکتورسازی واستقلال تهران نتیجه بگیرد،،،، حداقل یه کارمثبت انجام بدهید،،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها