به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

بغلانی: تأخیر در شروع مسابقات به نفع من شد

بغلانی: تأخیر در آغاز لیگ به نفع من شد

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ جدی و سختگیر است که این جدیت می‌تواند به تیم ما کمک کند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان در مورد شرایط بدنی خودش بیان کرد: من یک ماه بعد از اینکه تیم تمرینات را آغاز کرد به جمع بازیکنان اضافه شدم و به نظرم بدنم به آمادگی ایده آل نرسیده است.

وی افزود: ده روزی که در اردو بودم تمرینات اختصاصی  به صورت جداگانه داشتم. از نظر بدنی به نسبت خیلی بهتر شدم و امیدوارم تا یک یا دو هفته دیگر هم که لیگ شروع می‌شود بهتر از قبل شود. این تعویق لیگ هم به نفع تیم بود و هم به نفع من که به یک آمادگی نسبی برسم.  

بغلانی ادامه داد: شاکله تیم حفظ شده و 5 یا 6 بازیکن با تجربه و چند بازیکن جوان به ما اضافه شده است که تبدیل به تیمی یک دست شده ایم. من به هواداران قول می‌دهم این فصل شاهد یک صنعت نفت متفاوت تری از لحاظ انگیزشی، روحی و تیمی در لیگ برتر خواهند بود.  

کاپیتان تیم صنعت نفت در پایان در خصوص اسکوچیچ سرمربی تیم صنعت نفت آبادان عنوان کرد: اسکوچیچ مربی خوبی است و قبلا از او شناخت داشتم و بازی تیم‌های او از جمله فولاد خوزستان، ملوان بندر انزلی و خونه به خونه بابل را رصد می‌کردم. اسکوچیچ جدیت خاصی دارد و مربی سختگیری است که این جدیت می‌تواند به تیم ما کمک کند.

او افزود: تیمی که جوان باشد مربی جدی می‌طلبد که اسکوچیچ این ویژگی را داراست و کارنامه قوی دارد. او مربی خوبی است و فکر می‌کنم بتواند به ما کمک کند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
0
0
حسین جان ان شا الله موفق باشی ما طرفدران تیم برزیل ایران عاشقانه دوستت داریم کاپیتان با تعصب شهرمون
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
ما هم با تو هم عقیده هستیم امسال با انگیزه و محکم بازی کنید چون این تیم بهترین صنعت در این چند سال میباشد فقط با دو یا سه بازیکن خوب تکمیل میشه که امیدواریم اقای عیسی زاده سریعتر جذب کنند
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
اینشالله امسال صنعت نفت سهمیه آسیارا میگیرد،،،،کاش سال آینده خوزستان 4سهمیه لیگ برتر و2سهمیه آسیا رابگیرد،،،، کورشود هرکه به هردلیل علیه تیم های خوزستان باشد،،،،غیرت درخوزستان مثال زدنی ست،،،،،فوتبال فقط خوزستان،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها