به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

تارتار: سخت‌ترین قرعه لیگ برای تیم ما رقم خورد

تارتار: سخت‌ترین قرعه لیگ برای ما رقم خورد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان به قرعه‌کشی لیگ برتر و قرعه سختی که برای این تیم به وجود آمده واکنش نشان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر و اینکه اهالی فوتبال می‌گویند سخت‌ترین قرعه نصیب نفت مسجدسلیمان شده، گفت: همان‌طور که شما گفتید سخت‌ترین قرعه برای ما رقم خورد و فکر می‌کنم بین همه تیم‌ها کار تیم ما از همه سخت‌تر خواهد بود. به نظر من بدترین حالت قرعه‌کشی برای ما اتفاق افتاد و این در حالی است که تیم ما و سایر تیم‌ها کارش را دیرتر آغاز کرد. با این همه ما باید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌از این سختی‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذر کنیم و باید برای شروع کار زحمت بیش از اندازه‌ای بکشیم. در لیگ آینده بازی سخت وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است، اما در 5 بازی اول واقعا کار ما سنگین‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود. من خوشبختانه به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که آنها خودشان را برای روزهای سخت خیلی خوب آماده کرده‌اند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌به هر حال در قرعه‌کشی شانس هم دخیل است، هرچند مشخص نبودن زمان آغاز بازی‌ها کار را برای همه تیم‌ها سخت کرده است. تیم‌ها در این شرایط دچار مشکل برنامه‌ریزی هستند و امیدوارم که هرچه زودتر زمان آغاز لیگ مشخص شود. این را هم باید بگویم که فدراسیون اقدامات خوبی برای بهسازی ورزشگاه‌ها انجام داده، اما امیدوارم که همه تیم‌ها را به یک چشم ببینند و قانون برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

تارتار در خصوص اظهارات سخنگوی فدراسیون مبنی بر اینکه اگر ورزشگاه تیمی آماده نباشد باید بازی‌هایش را در زمین بی‌طرف برگزار کند و در این وضعیت شرایط ورزشگاه نفت مسجدسلیمان چگونه است، اظهار داشت: مسئولان مربوطه سخت در تلاش هستند تا همه چیز به خوبی انجام شود، اما از مسئولان شهری می‌خواهم که هرچه زودتر کارها را انجام دهند؛ چراکه قرعه خیلی سختی نصیب ما شده و برای این که بتوانیم از میزبانی خودمان استفاده کنیم باید شرایط به گونه‌ای باشد که هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند. امیدوارم که اقدامات لازم هرچه زودتر انجام شود تا از این بابت مشکلی نداشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما در این شرایط چقدر آماده است و آیا به اهدافی که داشتید نزدیک شدید یا نه، گفت: فکر می‌کنم حدود 35 روز است که ما تمریناتمان را آغاز کردیم و متاسفانه از این بابت از همه تیم‌ها عقب‌تر هستیم. اما اردوی خوبی در تهران برگزار شد و توانستیم بازی‌های خوبی در تهران با تیم‌های مختلف انجام دهیم. در تهران بازیکنان مختلفی را هم ارزیابی کردیم و از این بابت باید از مدیریت باشگاه تشکر و قدردانی کنم. ما امروز به مسجدسلیمان می‌رویم و از عصر تمرینات خود را در شهر خودمان برگزار می‌کنیم. در تلاش هستیم که یک بازی دوستانه تا قبل از آغاز لیگ با تیم فولاد خوزستان در اهواز برگزار کنیم و فکر می‌کنم تا آغاز لیگ شرایط خوبی داشته باشیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
اردلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
سلام خوزستان اسپورت نفت مسجدسلیمان بازیکن خارجی نمیگیره؟؟ قرار بود مهاجم بگیره په چی شد
مدیر پایگاه
سلام
اگر بازیکنی جذب شود اطلاع رسانی خواهد شد.

فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
پارسال هم همینطور بود،،،اما مرزبان 4هفته آخر نیم فصل 10امتیازگرفت،،،،، آقای تاتار بازیکن افریقایی وبولیوی ونزوئلا وقرقیز،، و،،، ارزان قیمت ونسبتا خوب وجود دارد حتی زیر 85هزاردلار بابا 3بازیکن بخرید 3ساله سال بعد با فروش یکی ازآنها هزینه همه درمیاد،،،،
بختیاری
|
Germany
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
بهونه نیار تارتاربجای این حرفها فشار بیشتری وباید واردکنی وتمرینات تیمو رو افزایش بدی.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها