به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

بهادری: در کار فنی سرمربی نفت دخالت نمی‌کنیم

بهادری: در کار فنی تارتار دخالت نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر ورزشگاه خانگی مان را آماده کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عطاالله بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: هنوز مشخص نیست مسابقات لیگ برتر فوتبال چه زمانی آغاز می‌شود و بعید می‌دانم که تا آخر این ماه هم شروع شود، تاکنون فقط قرعه کشی بازی‌های نیم فصل اول انجام شده است. مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم بازی‌های ما در شهر دیگری برگزار شود زیرا چنین اتفاقی مفهومی ندارد و ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا هر طور شده ورزشگاه شهید بهنام محمدی را تا پیش از آغاز مسابقات آماده کنیم. ادعایی ندارم که به اندازه پرسپولیس و استقلال هوادار داریم اما نفت مسجدسلیمان هم تیم محبوبی است و هیچ تیمی به جز سرخابی‌های پایتخت، در جاهای دیگر به اندازه ما طرفدار ندارد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با انتقاد از ضرب الاجل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به باشگاه‌ها برای آماده‌سازی ورزشگاه‌های محل میزبانی تیم ها بیان کرد: لیگ ایران زیر نظر فیفا است و این که 3 ماه پیش از شروع مسابقات لیگ از باشگاه‌ها بخواهند گیت‌های الکترونیکی نصب کنند و اقدامات دیگری انجام دهند کار درستی نیست، زیرا ما مستاجر هستیم و مالک ورزشگاه هایمان نیستیم. مگر استقلال و پرسپولیس آزادی را اجاره نمی‌کنند؟ فقط ذوب آهن و فولاد خوزستان مالک ورزشگاه هایشان هستند و بقیه تیم‌های لیگ برتر مستاجرند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای آماده سازی ورزشگاه خانگی نفت مسجدسلیمان گفت: برای ترمیم چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی با پیمانکارانی قرارداد بستیم که چمن وررزشگاه آزادی را پوشش می دهند. در حال حاضر یکی از زیباترین و هموارترین زمین چمن های ایران را در مسجدسلیمان داریم. صندلی ها را تعویض کردیم و ارتفاع صندلی های مقابل جایگاه را افزایش دادیم تا استاندارد شود. کار شماره گذاری صندلی ها انجام شده و نورافکن ها را تعمیر کردیم و تست هم گرفته‌ایم. پیمانکار نصب دوربین های مدار بسته هم مشخص است و کار خاصی ندارد.

بهادری در ادامه افزود: متولی زیر ساخت های ورزشی وزارت ورزش و جوانان است و در واقع آن‌ها باید این اقدامات را انجام دهند. مالک ورزشگاه ما شرکت نفت است و این شرکت هم قواعد و قوانین خاصی دارد و برای مناقصه گذاشتن و استخدام پیمانکار با مشکلات زیادی مواجه است. اگر وزارت ورزش کار آماده سازی ورزشگاه‌ها را انجام می داد این کار هزینه کمتری روی دست باشگاه‌ها می‌گذاشت.

او در خصوص بازیکنانی که پس از شکست این تیم برابر نود ارومیه از این تیم کنار گذاشته شدند، عنوان کرد: نه مدیرعامل باشگاه و نه هیچ کدام از اعضای هیئت مدیره در کار فنی تارتار نقشی ندارند. با بازیکنانی که در نقل و انتقالات به نفت مسجدسلیمان پیوستند قراردادی بسته شد و تارتار همان موقع به بازیکنان گفت که تضمینی نیست حتما در تیم بمانند، هر بازیکنی بهتر باشد می‌ماند و در این مسئله هم با کسی تعارفی نکرد. تارتار مربی بزرگی است و قطعا بازیکنانی جذب می‌کنند که برای تیم مثمر ثمر باشند.

بهادری در پایان تصریح کرد: نگاهی که امسال به لیگ داریم به دست آوردن رتبه تک رقمی در جدول است و با کادرفنی خوب و بازیکنان آینده داری که  داریم  چنین چیزی دست یافتنی است البته اگر مشکلات مالی ما حل شود نتیجه بهتری هم خواهیم گرفت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
ایشون میگه بعد از پرسپولیس و استقلال، نفت مسجدسلیمان تنها تیمیه که در همه جا هوادار داره . اولا که تیمتون فقط در چند بازی خاص خارج از خونه تعدادی تماشاگر داره. شما انگاری خبر نداری که از قدیم الایام دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان تقریبا در بیشتر ورزشگاهها هوادارای ساکن اونجا دارن که برای دیدن بازی تیمشون میرن ورزشگاه اون شهر . اینهم دلیل داره تبریزیها تقریبا در بیشتر شهرهای ایران ساکن هستن و هوادارای صنعت نفت هم که در دوران جنگ مجبور شدن به بسیاری از شهرهای ایران هجرت کنن چون در بیشتر شهرهای ایران ساکن هستن همیشه برای دیدن بازی های خارج از خانه صنعت نفت میرن به ورزشگاه . حالا شما چطوری همچین ادعایی میکنی معلوم نیس چون واقعیت نداره .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
از پس تیمای دسته یکی که برنیومدین میخوای رتبه تک رقمی باشین خیالت تخت با این تیم و کادرفنی همون ته جدول جا خوش میکنیم
Radin
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
بجای کری خوندن برای بقیه بفکر تیم خودتون باشید اقای بهادری
نفت لرتباران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
نفت مسجدسلیمان یه قوم لر تبار پشتشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
وظیفه هواداران خوزستانی اتحاد بین خودشان است،،، البته طبیعی ست مسجدسلیمانی وآبادانی وفولادی تعصب تیم خود را باید داشته باشند،، اما،،، اما،،، این قضیه وظیفه اتحاد سنگین تر میکند،،، پس ضمن حمایت ازتیم خود حتما باید هوای خوزستانی را داشته باشیم،،،، اینشالله سال آینده خوزستان 4تیم لیگ برتری وحداقل یک تیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت،،،زنده باد اتحاد خوزستانی ها
فریدون
|
United States of America
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
بابا بازیکنای ملی پوش قرقیزستان تاجیک بولیوی ونزوئلا آفریقایی خوب زیر 80 هزار دلار وجود دارد خب فقط درایت میخواهد وسواد. 3تا بیارین قرارداد 3ساله سال بعد با فروش یکی ازآنها هزینه هر سه را درمیارین،،،،البته باید قرارداد بستن را بلد باشین،،،،، نه مثل رضایی بیسواد فولاد،،، که سرمایه آکادمی وامیدهای فولاد را فقط بخاطربیسوادی مرتب از دست میدهد،،، مثل اینست که گوساله نوزاد را با هزینه وزحمت چندسال بزرگ کنی اما وقت شیردهی مفت مفت تقدیم دیگران کنی،،،،، مثل جلالی دفاع چپ جوان مفتی به پدیده مشهد رفت،،، مثل،،، مثل،،، مثل دهها نفر دیگر،،،،، آسیب پشت آسیب فقط بخاطر بیسوادی مدیریت....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
امسال خدایش هم مسجد سلیمان هم صنعت خوب یارگیری کرده تار تار هم مربی بدی نیست اسکوچیچ با دلال کار میکنه ولی عیسی زاده مدیری هست که فوتبال دلال حالیشه با همه این وجود نباید چند دسته گی به وجود بیاریم واسه خودمون خوزستان اتحاد خوزستان ترس به تن تیم های استان های دیگه میندازه نگاه کنید تبریز اصفهان یا حتی همین بوشهر ای. به امید موفقیت و یکدل بودن همه هوادارا خوزستان زنده باد خوزستان زنده باد فولاد صنعت نفت ام ای اس و تیم خوب اس خوزستان
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
آقای بهادری تارتار توی یه مصاحبه گفتند که مشکل مالی نداره تیم چرا الان میگید که اگر مشکلات مالی حل بشه لطفا بجای این مزخرفات حرف راست رو بزنید و با احساسات هواداران بازی نکنید و برید یه دوتا مهاجم خارجی بگیرید برای تیم که عرضه گل زدن به تیم های دسته ۳ رو نداره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها