به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بازیکن قرضی از نفت مسجدسلیمان جدا شد

بازیکن قرضی از نفت مسجدسلیمان جدا شد

خوزستان اسپورت- بازیکن تحت قرارداد سپاهان که به صورت قرضی در نفت مسجدسلیمان حضور داشت به تیم گل ریحان البرز پیوست.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمد پاپی بازیکن فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان که به‌عنوان بازیکن قرضی در این تیم توپ می‌زد، از جمع زردپوشان نفت جدا شد و به تیم دسته اولی گل ریحان البرز پیوست.

پاپی در نیم‌فصل لیگ هجدهم ودر دوران مربیگری علیرضا مرزبان به صورت قرضی از سپاهان به نفت مسجدسلیمان منتقل شد. باشگاه سپاهان برای این فصل هم پاپی را به‌عنوان بازیکن قرضی در اختیار نفتی‌ها گذاشته بود اما در نهایت این بازیکن از جمع زردپوشان نفت جدا شد و به لیگ دسته اول انتقال یافت.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، این هافبک 21 ساله متولد اصفهان در فصل گذشته 9 بازی به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفت و 583 دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
جوونهای خودمون یک سر و گردن از این بازیکنای قرضی بهتر هستن. هرچند جناب تارتار همه جوونهای بومی رو هم خط زده .
اردلان
|
Germany
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
متاسفم برای این مدیران بی لیاقت..
خوزستان اسپورت ایا نفت بازیکن خارجی میگیره؟ شما مطلع نیستی؟
مدیر پایگاه
سلام
قرار است دو بازیکن خارجی در تست فنی تیم نفت حاضر شوند.

فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
اگر،،،اگر،،اگر،،،مدیران نابلد ونادان فولاد کمی عقل سلیم می داشتند. میتوانستند سالانه حداقل 30درصدهزینه فولاد را با قرضی دادن جوانهای خود به تیمهای رده پایین لیگ برتر و80درصدتیمهای لیگ یک درآمدزایی کنند ونخبه های آنها را بعداز کسب تجربه های لازم به فولاد برگردانند،،، مثل سپاهان ومیرزایی و مثل آذری مدیرعامل فهمیده ذوب ومحسن مسلمان و،،،، حتی فولاد میتوانست فولادنوین را با آمدن به لیگ یک سکوی پرتاب بازیکنان جوان خود باشد،،،، اما،،اما،،،اما،،،، مدیرعامل فولاد متأسفانه بلد نیست قرارداد ببندد،،،،وبقیه گروه مدیران فولاد. از رضایی مدیرعامل خیلی بیسواد ترند،،،، باور کنید اگرهمین مطلب را بخوانند از درکش عاجزند،،،، بقول اشترلیس معاون هیتلر اما جاسوس استالین، که گفت: برای بدبخت کردن یک کشور کافیست مدیران فهیم را به هردلیلی اخراج ونادانها با تبلیغات زیاد جایگزین شوند،،، مثلا دهکردی مدیرعامل فولاد قهرمان اخراج و شلغم ها جانشین،،،، با تبلیغات زیاد برای شلغم ها،،،، زنده باد شلغم ها،،،،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
0
0
بخدا برادر من از همه شون بهتره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها