به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

کوهیان: نگاه پتروشیمی به بالای جدول است

کوهیان: نگاه پتروشیمی به بالای جدول است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: پتروشیمی همیشه تیم بزرگی بوده و نگاه این تیم در فصل آینده هم به بالای جدول است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فرزاد کوهیان سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان بعد از جدا شدن از این تیم، برای هدایت تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

کوهیان در این مورد اظهار داشت: اتفاق خاصی نبود. جلسه‌ای با مدیران پتروشیمی برگزار کردیم و نقطه نظرات مختلفی مطرح شد که در نهایت به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: هنور تیم را نبسته‌ایم و بازیکنان انتخاب نشده‌اند. تصمیم گیری در مورد بازیکنانی که باید جذب تیم شوند به جلسه بعدی موکل شده است ولی پتروشیمی همیشه تیم بزرگی بوده و نگاه این تیم در فصل آینده هم به بالای جدول است.

کوهیان در مورد روند آماده سازی تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی 2019 گفت: تیم ملی روند خوبی را برای آماده سازی در پیش گرفته و بازی‌های تدارکاتی خوب و متنوعی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته شده است. این دیدارهای تدارکاتی، چیدمان خوبی هم داشته است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
United States of America
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
آقای کوهیار پتروشیمی هرسال یا قهرمان میشد یا یک پایه قهرمانی حتی درباشگاههای آسیا،،،، شما متاسفانه رزومه خوبی درحد پتروشیمی ماهشهر ندارید،،،، ما پتروشیمی راقهرمان میخواهیم نه درایران که درآسیا،،،، لطفا تکلیف خودرا سریعتر روشن کن،،،،، خوزستان با داشتن دوتیم قدرتمند،،،،، پتروشیمی ماهشهر ونفت آبادان. سالهاست خود را پایتخت بسکتبال ایران وآسیا معرفی کرده است،،،،، ما قهرمانی میخواهیم فقط. نه نگاه به بالا،،،،،نگاه به بالا آیا منظورتان نگاه به حلقه بسکتبال است،،،،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها