به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

سراج: قهرمانی یا سهمیه حق مردم آبادان است

سراج: قهرمانی یا سهمیه حق مردم آبادان است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: باید برنامه ریزی بلند مدت برای موفقیت صنعت نفت تدوین شود و این کوچکترین حق مردم آبادان است که روزی قهرمانی و کسب سهمیه صنعت نفت آبادان را ببینند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهنام سراج در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، با اشاره به شرایط صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برنامه های تیم با نظر کادر فنی پیش رفت و به امادگی خوبی برای شروع مسابقات لیگ برتر رسیدیم.

وی افزود: امسال سعی کردیم بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کنیم و در کنار آنها هم چند بازیکن خوب را به تیم اضافه کنیم. هدف اصلی تیم ما بومی گرایی و استفاده از بازیکنان بومی و در کنار آن نتیجه گرایی است. همه بازیکنان ما مهره های با کیفیتی هستند و با این نفرات برای موفقیت در لیگ تلاش می‌کنیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در رابطه با حضور دراگان اسکوچیچ هم در این تیم اضافه کرد: من با مربیان خارجی زیادی کار کردم اما اسکوچیچ از نظر کیفیت در بهترین سطح قرار دارد. او از فوتبال ایران شناخت لازم را دارد و به طور حتم می‌تواند به صنعت نفت آبادان کمک کند. اسکوچیچ مربی به روزی است و در تمرینات هم همه کار را خودش انجام می‌دهد. با حضور چنین مربی‌ای می‌توان به موفقیت خوشبین بود.

سراج خاطرنشان کرد: صنعت نفت از نظر مالی با محدودیت هایی مواجه است به همین خاطر ما نمی‌توانستیم بازیکن چند میلیاردی بگیریم. برای موفقیت در فوتبال حرفه‌ای امروز باید برنامه بلند مدت داشت و این کمترین حق مردم آبادان است که در فوتبال یک قهرمانی در لیگ یا کسب سهمیه آسیا را تجربه کنند اما برای این کار امیدوارم هر چه زودتر این برنامه بلند مدت تدوین شود. امسال هم البته به موفقیت چشم داریم و هیچ چیز برای صنعت نفت و هواداران فهیم این تیم دور از دسترس نیست.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
انشاءالله امسال سهمیه آسیایی بگیریم و سالهای بعد بجنگیم برا قهرمانی
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
موفق میشید وقتی میگی باید به چنین جایگاهی برسیم مطمن باش دور ازدسترس نیست
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
فقط به حرف زدن نیست که
مطالبی که گفتین همه نشان از عوام فریبی هست
که اول کسی انتظار سهمیه امسال نداشته باشه و حرف از نتیجه گیری بلند مدت میکنین
ولی کدوم شرایط نتیجه گیری بلند مدت رو انجام میدین؟ هر سال نصف تیم رو تغییر میدین بعد میگین برنامه ریزی بلند مدت؟
شما به جز عوام فریبی هیچی بلد نیستی
کسی حرف از برنامه ریزی بلند مدت میکنه که لااقل با سرمربی و بازیکنای کلیدی یه قرارداد سه ساله بسته شده باشه ولی اینجا کدوم بازیکن خوب قرارداد بلند مدت داره؟
سال دیگه هم سرمربی و نصف تیم عوض میشن و دوباره میاین از برنامه ریزی حرف میزنین
کدوم برنامه ریزی ؟؟
این فصل صنعت چه هدفی داره؟
میگین ساختار تیم حفظ شده. کدوم ساختار کدوم بازیکنای حفظ شده برا دراز مدت ساختار تیم هستن
تو هوا حرف نزنین ساختار تیم کلا عوض شده
دروازه بان هافبک دفاعی هافبک تهاجمی و مهاجم همه عوض شدن
بردهای آخر فصل رو همکاری جاناتان بیشتر صورت گرفت الان جاناتانی که تازه با تیم هماهنگ شده بود و از دفاع تا فروارد بازیسازی میکرد کو؟
الان کی قراره گل بزنه عیسی که تو سه تا بازی یه گل هم نزد
لااقل حرف که میتونی نزنی
راستی تعجب میکنم تو این مصاحبه از پرسپولیس حرفی نزدی نگرانت شدم یه وقت حافظت رو از دست نداده باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
مگه داماش و یا خونه بخونه و چندین تیم دیگه دسته یکی و یا لیگ برتری که از طریق جام حذفی یا قهرمان شدن و سهمیه گرفتن و یا نایب قهرمان حذفی شدن و یا اس خوزستان با گمنامترین بازیکنان و با کمترین بودجه که قهرمان لیگ شد برنامه ریزی بلندمدت ریخته بودن که به اون موفقیت رسیدن . نه قربونت مشکل اصلی صنعت نفت برای کسب چنین افتخاری دو موضوع اساسیه یکی اینکه مسئولین باشگاه هیچگاه رسیدن به چنین موفقیتی را باور نداشته و نمیخواستن باور کنن و دوم اینکه سطح توقعات هوادارای صنعت نفت یا همواره در حد قهرمانی و یا کسب سهمیه نبوده و یا خواسته هاشون بگونه ای مطرح نشده که مسئولین آنرا باور کرده و یا جدی بگیرن و تا این دو موضوع حل نشه موفقیتی درکار نخواهد بود .
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
اصلا تو فوتبال ایران چیزی به نام برنامه ریزی بلند مدت نداریم تیمی نتیجه میگیره که مدیرش باهوش باشه تیمش حاشیه نداشته باشه ما الان چند ساله تیم به این خوبی نداشتیم که با ۳ بازیکن با کیفیت میتونه بهتر بشه امیدوارم مدیر عامل وعواملش بخوان وبزارن تیم موفق بشه بازیکنان هم باید با تمام توان بجنگند وروحیه قهرمان شدن داشته باشن آقای سراج متاسفانه هنوز شناخت درستی از فوتبال ایران نداری
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها