به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

تمرینات تیم خوزستانی بدون حضور سرمربی

تمرینات تیم خوزستانی بدون حضور سرمربی

خوزستان اسپورت- تمرینات تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر بدون حضور سرمربی جدید پیگیری می‌شود و رأی رسمی پرونده فروش امتیاز این تیم نیز هنوز اعلام نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه کارون خرمشهر دو هفته قبل سیدمحمد علوی را به‌عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد و مسئولان این باشگاه از حضوری قدرتمندانه در فصل جدید لیگ دسته اول خبر دادند.

این در حالیست که شرایط تمرینات و روند نقل و انتقالات بازیکنان در تیم کارون خرمشهر نمایانگر وجود تردیدهایی در رابطه با فعالیت این تیم در فصل جدید است.

سیدمحمد علوی از زمان انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم کارون خرمشهر در تمرینات این تیم حاضر نشده و برای شرکت در کلاس مربیگری درجه  A فوتبال به تهران سفر کرده است.

همچنین با وجودی که قرار است فصل جدید لیگ دسته اول از 26 مردادماه آغاز شود، روند نقل و انتقالات بازیکنان در تیم کارون خرمشهر به کندی پیش می‌رود و البته این تیم به‌دلیل پرونده‌های بدهی به بازیکنان و مربیان سابق نمی‌تواند نسبت به ثبت رسمی قراردادهای جدید اقدام کند.

از سوی دیگر جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال روز گذشته در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرد که این کمیته هنوز پرونده مربوط به شکایت باشگاه داماش گیلان از باشگاه کارون خرمشهر مبنی بر فروخته شدن امتیاز دسته اولی این تیم خوزستانی به شمالی‌ها را اعلام نکرده است و در صورتی که مدیران دو باشگاه مصالحه نکنند آن‌گاه رأی نهایی این پرونده صادر خواهد شد.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در شرایطی که فقط 11 روز به آغاز فصل جدید لیگ دسته اول باقی مانده است، ظواهر امر نشان می‌دهد که هنوز شک و تردیدهایی در رابطه با حضور تیم کارون خرمشهر در این دوره از بازی‌ها وجود دارد.

به هر حال برای مشخص شدن وضعیت نهایی کارون خرمشهر باید منتظر روزهای آتی ماند تا نحوه‌ی فعالیت این تیم در فصل جدید به صورت رسمی مشخص شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
انگار مشکلات خرمشهر تمامی ندارد
با امید موفقیت تیم کارون خرمشهر در لیگ 1
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها