به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶

لیگ فوتبال نونهالان ایران قرعه کشی شد

لیگ نونهالان فوتبال کشور قرعه کشی شد

خوزستان اسپورت- مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه های کشور در فصل ۹۹-۹۸ در محل سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سازمان لیگ، مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانی نونهالان باشگاه های کشور در فصل ۹۹-۹۸ در محل سازمان لیگ فوتبال و با حضور سرپرستان ونمایندگان باشگاه ها و همچنین مسئولان سازمان لیگ و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال برگزار شد.

با توجه به مسابقات فصول قبل این دوره از مسابقات نیز به صورت منطقه‌ای در ۴چهار گروه قرعه کشی گردید که تمامی موارد با موافقت و تایید باشگاه‌های حاضر صورت پذیرفت.

مسابقات در چهار گروه طبق جدول ذیل قرعه کشی شد که در نهایت بعد از انجام بازی‌ها به صورت رفت و برگشت در مرحله اول تیم‌های اول ودوم از هر گروه به مرحله بعد صعود کرده و مسابقات را در مرحله بعد که به صورت مجتمع است انجام داده و در نهایت چهار تیم به مرحله پایانی جهت کسب مقام اول تا سوم صعود می‌کنند.

تیم‌ها بعد از مرحله اول مسابقات به صورت ضربدری و در گروه بندی برای مسابقات مرحله دوم قرار می‌گیرند.

همچنین از هر گروه یک تیم به مسابقات مناطق فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ سقوط می‌کنند. ضمناینکه مقرر شد که در مسابقات باهماهنگی با کمیته جوانان استعدادیاب اعزام و داوران با تجربه و متناسب با سن و رده مسابقاتی اعزام می‌گردند.

گروه بندی تیم‌های لیگ قهرمانی فوتبال نونهالان کشور به شرح زیر است:

گروه یک
البدر بندر کنگ، نماینده یزد ( ایرانمهر باباخانی)، نوژن اصفهان، پارس برازجان (انضباطی)، نوین فولاد یزد، حافظ شیراز، مس کرمان

گروه دو
عقاب زاگرس کرمانشاه، سپاهان اصفهان، آریان اهواز، استقلال بوشهر، فولاد خوزستان، خلیج فارس شیراز، صبای رامشیر

گروه سه
شهرداری اردبیل، مهدیه تبریز، ملوان بندرانزلی، کیا تهران، دبیری تبریز، شهرداری رشت، ماشین سازی تبریز، متین بابل

گروه چهار
سپاهان گرگان، علم و اخلاق مشهد، کاپیتان آمل،استیل البرز آق قلا، پیشگامان مشهد، شاهین آمل، ذوب آهن نسل جوان مشهد و پدیده ساری

شایان ذکر است، تیم‌های فولاد خوزستان، آریان اهواز و صبای رامشیر به نمایندگی از خوزستان در این فصل از مسابقات حضور خواهند یافت.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها