به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

تارتار: بابت تأخیر در آغاز لیگ از تاج تشکر می‌کنم

تارتار: بابت تأخیر در آغاز لیگ از تاج تشکر می‌کنم

خوزستان اسپورت- سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت:‌ باید از آقای تاج بابت تاخیر در آغاز لیگ برتر تشکر و قدردانی کرد!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار در خصوص وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: حدود 24 روز است که تمرینات خود را در تهران آغاز کردیم و جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم که امکانات لازم را برای ما در نظر گرفتند. در این مدت ما خودمان را جمع و جور کردیم  هرچند که جزو تیم‌هایی بودیم به همراه نفت آبادان خیلی دیر کادر فنی ما تشکیل شد. البته در این مدت بازی‌های دوستانه هم انجام دادیم تا بازیکنان به خوبی محک بخورند.

وی درباره حضور یک بازیکن افریقایی در تمرینات این تیم و رد شدنش در تمرینات افزود:‌ من به بازیکنان داخلی و همچنین مدیر برنامه‌های بازیکنان خارجی گفتم که بازیکنان را در تمرین می‌بینم و اینطور نیست که با بازیکن قرارداد ببندیم و بعد بگوییم که فلان بازیکن را نمی‌خواهیم. حتی به بازیکنان هم گفته‌ام که اگر جای بهتری سراغ دارند می‌توانند بروند. این بازیکن افریقایی هم یک مدیربرنامه داشت که به ما گفته بود هیچ هزینه‌ای برای باشگاه ما نخواهد داشت. وقتی این بازیکن به تمرین آمد از نظر فنی او را تأیید نکردیم اما اگر بازیکنی با شرایط ما کنار بیاید و از نظر فنی مورد تأیید باشد او را جذب خواهیم کرد. ما یک مهاجم می‌خواهیم تا بتواند به ما کمک کند و اگر بازیکن خارجی وجود داشته باشد که از بازیکن داخلی بهتر باشد اقدام به جذب آن خواهیم کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره بازی با پرسپولیس که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: بازی‌های تدارکاتی ما از بازی با تیم‌های ضعیف‌تر آغاز شد و حالا با تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنیم. بدون شک برگزاری این بازی‌ها به ما کمک می‌کند تا بتوانیم از نظر آمادگی جسمانی و از نظر تاکتیکی به شرایط بهتری برسیم. در حال حاضر حدود 60 درصد به آمادگی رسیدیم اما برای رسیدن به آمادگی 90 درصدی حدود هفت هفته زمان نیاز داریم.

تارتار در خصوص مشخص نبودن زمان آغاز لیگ گفت: بی‌برنامگی واقعاً بد است اما از این جهت باید خوشحال بود که مسئولان به دنبال حفظ امنیت و جان مردم هستند چرا که در مسابقات فوتبال هیجان بالا است و دیدیم که در سال‌های گذشته برخی‌ها مصدوم و حتی برخی خانواده‌ها عزادار شدند. باید از یک جایی این مسئله آغاز شود و به نظر من باید از آقای تاج بابت این موضوع تشکر و قدردانی کرد که پای حرفش ایستاده و می‌خواهد این مسائل درست شود چرا که فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئولیت دارد. هرچند که باز هم اعتقاد دارم که بی‌برنامگی اصلاً خوب نیست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان اعلام کرده که اگر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آماده نشود بازی‌های نفت باید در اهواز برگزار شود، افزود: ما دوست داریم مقابل هواداران خودی و در شهر مسجدسلیمان بازی کنیم چرا که هواداران ما مثل کوه پشت ما هستند و مطمئناً اگر بازی‌های ما در خارج از شهر خودمان برگزار شود ضرر می‌کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
کاظم طالقانی همیشه ازدهان دشمن باخوزستان سخن میگوید
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
امیدوارم در مقابل لنگ تهران واقعا بازی کنی!!!! و مثل همیشه از پیش امتیازات را در جیب لنگی ها نگذاری!!!!
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
دوست گرامی،مگه نفت ریال مادریده که انتظار داری لنگ یا کیسه رو ببره،نگاه جیبت کن بعد مدعی باش،تیم های خوزستانی هنر کنن بمونن لیگ فولادهم تهش تو ـ6تاست،
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
آقا رضای عزیز دوست گرامی
جناب تارتار با تیم پارس جنوبی وقت یکه تازه اومده بود و برای خودش داشت بین تیم ها مطرح می دش جلوی لنگ تهران وا میداد. درست مثل گل محمدی در پدیده که در اوج قدرتش هم در مقابل لنگ از پیش باخته است!!!!!!! الانم انتظار نداریم نفت در لیگ لنگ رو شکست بده سال پیش هم بازی نفت با لنگ یه پنالتی رو برای نفت نگرفتند تا بازی مساوی بشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها