به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

کدام بازیکنان سهمیه لیگ برتری هستند؟

کدام بازیکنان سهمیه لیگ برتری هستند؟

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص شرایط لیگ برتری محسوب شدن بازیکنان توضیحاتی داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های لیگ برتری فوتبال ایران هرسال می‌توانند شش بازیکن جدید را به عنوان سهمیه لیگ برتری به لیست خود اضافه کنند و تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند امکان اضافه کردن هشت سهمیه را دارند.

فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در پایان مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول در خصوص اینکه چه بازیکنانی سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شوند توضیحاتی به خبرنگاران ارائه کرد.

محمودزاده گفت: این تعریف مربوط به بازیکنانی است که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشتند.

وی ادامه داد: اگر بازیکنی کمتر از سه بازی انجام داده باشد، سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود. اما اگر بازیکنی در سه بازی فصل گذشته، فقط برای یک دقیقه هم به میدان رفته باشد، سهمیه لیگ برتری است.

محمودزاده افزود: بازیکنان رده سنی زیر 23 سال و زیر 25 سال و حتی بازیکن آزاد هم که در فصل گذشته لیگ برتر در سه بازی به میدان رفته باشد، سهمیه لیگ برتری هستند.

وی همچنین گفت: بخش امید و جوانان جدا است و بازیکنان رده سنی امید و جوانان مشمول سهمیه لیگ برتری نمی‌شوند.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، قانون شش سهمیه لیگ برتری فقط در خصوص تیم‌های لیگ برتر اعمال می‌شود، اما تیم‌هایی که در دسته‌های اول، دوم و سوم به میدان می‌روند، محدودیتی در رابطه با تعداد بازیکن جذب شده از لیگ‌های مختلف نخواهند داشت.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها