به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

رضاییان: امیدوارم شناخت ترکیب تیم زمان نبرد

رضاییان: امیدوارم شناخت ترکیب تیم زمان نبرد

خوزستان اسپورت- معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان معتقد است که تغییرات کم در این تیم، یک امتیاز ویژه برای زردپوشان آبادانی محسوب می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضاییان در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت صنعت نفت برای فصل جدید و تغییرات صورت گرفته در کادر فنی این تیم گفت: برای فصل جدید تغییراتی در کادر فنی صورت گرفت که آقای اسکوچیچ به صنعت نفت آمد و یک دستیار خارجی هم با خودش آورد، ولی مسئله مهم این بود که شاکله اصلی صنعت نفت حفظ شد. ما در فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم، ولی این تغییرات برای فصل آینده کم بوده و تغییرات کم در صنعت نفت، یک امتیاز ویژه است. این در حالی است که تیم ما بازیکنانی جوان و باانگیزه خوبی دارد.

وی در ارتباط با بازیکنان جدیدی که به صنعت نفت اضافه شده‌اند، خاطر نشان کرد: باید لیگ شروع شود تا عملکرد بازیکنان را ببینیم. به‌هرحال بازی‌های تدارکاتی در شرایطی برگزار می‌شوند که تیم بدنسازی می‌کند و نمی‌توان قضاوت درستی در مورد تیم یا بازیکنان داشت. امیدوارم بر خلاف سال گذشته از همان هفته‌های ابتدایی نتایج خوبی بگیریم و شناخت ترکیب تیم 25 هفته زمان نبرد. البته همان‌طور که گفتم تغییرات کم بود و امیدواریم که در فصل جدید نتایج بهتری بگیریم.

رضاییان در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به انتخاب اسکوچیچ تصریح کرد: این مربی در فولاد و ملوان اثرگذاری مثبتی داشت و در حال حاضر از همه توانش استفاده می‌کند تا صنعت‌نفت روزهای خوبی را تجربه کند. البته اسکوچیچ معتقد است که تیم نیاز به جذب یکی دو بازیکن دیگر هم دارد و باید دید شرایط بازیکنان خارجی از لحاظ قیمت و برخی مسائل دیگر چطور است.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان حرف‌هایش گفت: امیدوارم هر چه زودتر زمان شروع مسابقات مشخص شود. فدراسیون و سازمان لیگ در مورد بهبود شرایط ورزشگاه‌ها حق دارند، ولی انصافاً این مسائل زیاد به باشگاه‌ها مربوط نمی‌شود، چون استادیوم‌ها تحت نظر سازمان‌های مختلف اداره می‌شوند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
وقتی هرسال دلالها میخواهند بیست نفر بروند بیست نفر بیایند معلومه چه میشود،،، قراردادهای یک ساله. یعنی بقالی باگاری یعنی بی ثباتی،،، واینرا همه خوب میدانند،،، نگاه کنید کدام تیم اروپایی سالانه بیش از 3بازیکن را جابجا میکنند،، هیچکدام چون ثبات دارند ولی ما همان بقالی بی ثبات را برای خود برنامه کرده ایم تا دکان دلالی پرسود بمانند،،،، آقای رضاییان ازهمین تیم جدید چندنفرشان یک ساله اند،،، یعنی سال آینده هم همین حرفای توخالی،،،، البته برای هوادارن توخالی،،، اگرنه برای امثال شما پررونق وپرسود،،، زنده باد دکان دلالان کثیف،،،
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها