به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

محمودزاده: وضعیت کارون خرمشهر نامشخص است

محمودزاده: وضعیت کارون خرمشهر تعیین نشده است

خوزستان اسپورت- مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: پرونده انتقال امتیاز تیم کارون خرمشهر به داماش گیلان در اختیار کمیته تعیین وضعیت و انضباطی است اما هنوز تعیین تکلیف نشده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فریبرز محمودزاده در حاشیه مراسم قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید لیگ آزادگان گفت: با  توجه به قرعه‌کشی انجام شده و همانطور که قبلا اعلام شده بود مسابقات روز بیست و ششم مرداد آغاز می‌شود، با توجه به مشکلاتی که فصل قبل به دلیل خروج تیم‌های سیاه جامگان و نفت تهران بوجود آمده بود، با مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ تیم ها باید 10 روز قبل از آغاز مسابقات حتما مدارک 14بازیکن خودشان شامل 11 بازیکن اصلی و 3 بازیکن ذخیره را به کمیته نقل و انتقالات ارائه کنند. تیم‌ها باید مدارکشان را حتما تا پیش از شروع مسابقات ارسال کنند.

وی افزود: در بحث شروع مسابقات لیگ دسته یک نباید فکر کنند که دسته یک رها شده  است. برای بحث ایمنی ورزشگاه‌ها با 9 باشگاه که در فصل گذشته دچار اشکالاتی بودند مکاتبه کردیم، آیتم‌های در نظر گرفته شده برای لیگ برتر اگر برای مسابقات لیگ یک هم در نظر گرفته شود بهتر است، اگر هم نباشد اشکالی ندارد اما آیتم‌های حداقلی باید رعایت شوند و ممکن است در مسابقات لیگ یک هم مانند لیگ برتر بعضی تیم‌ها به دلیل شرایط ایمنی و امنیتی در شهر خودشان میزبان نباشند چرا که مساله ایمنی ورزشگاه ها برای ما خیلی مهم است.

محمودزاده در  ادامه گفت: با توجه به اینکه تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته دو تغییری نداشته مانند گذشته دو تیم اول لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کند و سه تیم انتهای جدول نیز به لیگ دسته دو سقوط می‌کنند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص بحث انتقال امتیاز برخی باشگاه‌ها عنوان کرد: در رسانه‌ها مطرح است که امتیاز باشگاه خونه به خونه مازندران قرار است به خراسان شمالی منتقل شود که تا این لحظه کوچکترین مکاتبه‌ای با سازمان لیگ انجام نشده است اما اگر قصد انتقال دارند که ظاهرا در این مورد دو مالک با هم مکاتباتی را هم انجام داده اند تا 16 مرداد زمان دارند اما بعد از آن دیگر مدارکی دریافت نمی‌کنیم. همه باشگاه ها را ملزم کردیم تا قبل از17مرداد باید 14 بازیکن را به ما معرفی کنند. مگر اینکه قبل از آن مبایی نامه‌هایی در زمینه انتقال به کمیته‌های نقل و انتقالات، تعیین وضعیت و انضباطی و توافقات استانی ارائه شود و بنابراین همچنان خونه به خونه در لیگ یک حضور دارد.

وی درخصوص انتقال امتیاز کارون اروند خرمشهر به داماش گیلانیان گفت: این پرونده در کمیته‌های تعیین وضعیت و انضباطی است اما هنوز تعیین تکلیف نشده است. در قرعه کشی نام کارون اروند لحاظ شد اما چون احتمال می‌دهیم بعد از این توافقی بین دو مالک انجام شود، برنامه‌ریزی‌های لازم را در خصوص بازی‌های آنها و میزبانی و مهمانی ان‌ها انجام دادیم که این سخت‌ترین قسمت قرعه‌کشی بود تا اعداد با هم تداخل پیدا نکنند.

محمود زاده در پایان گفت: هر تیمی از این 18 تیم اگر تا 16 مرداد تشکیل پرونده 14 بازیکن را ندهد طبق قوانین بین المللی، آخرین تیم سقوط کننده فصل قبل جایگزین آ‌ن تیم می‌شود که آن تیم شهرداری ماهشهر است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
همیشه همه آسیبها ازآن خوزستان است،،،،درحقیقت خوزستان همان گدای میلیاردر است،،،،بارهاگفته ام. خوزستان چرخهای مملکت رامیچرخاند اما خود بی چرخ بی چرخ است،،،،
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
منطقه آزاد اروند اگه بجای تیمداری از صنعت نفت آبادان حمایت کنه خیلی بهتره تیمی که تماشاچی نداره بدرد چی میخوره این همه پول به امثال میثاقیان و بنگرو... بدیم که مثلا چی بشه
عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
تیم اروند نماینده واقعی خرمشهر نیست
چون مدیریتش هر جور که دلس بخواد تیم اداره می کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها