به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

تاج: ضروری نیست لیگ برتر را حتما برگزار کنیم

تاج: ضروری نیست لیگ برتر را حتما برگزار کنیم

خوزستان اسپورت- رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر نتوانیم سه شرط گفته شده را فراهم کنیم ضرورتی برای برگزاری لیگ نداریم.

به گزارشخوزستان اسپورت و به نقل از مهر، مهدی تاج با حضور در کلاس توجیهی داوران لیگ برتر فوتبال گفت: کلاس‌های داوری پیش فصل مسابقات لیگ نوزدهم امروز در هتل آزادی در حالی برگزار می شود که داوران در بهترین شرایط دوره‌های آموزشی خود را پشت سر می گذارند.

وی افزود: خوشحالم نخستین بار برای تصمیم گیری داوری در AFC ، داوری ایران دارای کرسی شد،خوشحالی دوم من هم این است که این بار در بانوان هم در AFC عضو داریم و امیدواریم این موضوع کمک حالی برای بانوان داور شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره گمانه زنی های صورت گرفته درباره شروع رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: برای شروع لیگ برتر نمی‌توانم زمان دقیق بگویم. رسانه‌ها باید نقل قول درست را منعکس کنند. ممکن است برخی رسانه‌ها صحبت های من را به درستی منعکس نکنند اما از همه می‌خواهم که واقعیت‌ها را منعکس کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: لیگ زمانی شروع می‌شود که همه شرایط لازم در ورزشگاه‌ها فراهم شده باشد. اگر نتوانیم سه شرط گفته شده را فراهم کنیم ضرورتی برای برگزاری لیگ نداریم. اولین مورد این است که ورزشگاه‌ها باید حتما به بلیت الکترونیک مجهز شوند و هر کسی در خانه اش است بتواند به راحتی بلیت تهیه کند. برای ورزشگاه‌ها مجهز شدن به این شرایط کار سختی نیست. برخی می‌گویند ما مکانیزم‌های لازم را نداریم اما این طور نیست. الان بسیاری از مکان‌ها به صورت الکترونیک بلیت می‌فروشد. در هواپیما هر کسی بلیت می‌خرد روی صندلی که خریده است می‌نشیند. مساله دومی که باید در ورزشگاه‌ها انجام شود دوربین‌ها هستند. تماشاگران برای فوتبال امتیاز به شمار می‌روند و مفید هستند اما اگر یکی دو تماشاگرنما در بین جمعیت باشد باید دوربین‌ها باشند تا فیلم‌ها گرفته شود و این افراد مشخص شوند تا این رفتارها تکرار نشود.

تاج در پایان گفت: سومین شرط این است که صندلی‌ها شماره‌گذاری باشد. کسی که در خانه‌اش بلیت می‌خرد باید صندلی‌اش شماره داشته باشد. این شرط آسانی است. هر باشگاهی ورزشگاهش این شرایط را دارد، حتما به سازمان لیگ اعلام کند تا لیگ را آغاز کنیم. برخی باشگاه‌ها زحمت کشیده و ورزشگاه‌ خود را آماده‌ کرده‌اند. هر باشگاهی نتواند ورزشگاهش را آماده کند، باید در استان‌های همجوار و بدون تماشاگر بازی کند. شاید سؤال بپرسند که چرا بازی بدون تماشاگر در ورزشگاه خودشان برگزار نشود که توضیح می‌دهم. دستگاه‌هایی که مسئول نظم و امنیت هستند، می‌گویند تیمی که در استان خودش بازی کند، مردم برای تیم خودشان در ورزشگاه جمع می‌شوند، بنابراین اگر در استان دیگری بدون تماشاگر باشد، بهتر است. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در بهترین شرایط به فوتبال کشور کمک کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
لیگ وقتی آغاز می شود که تیمهای سرخابی حکومت به آمادگی برسند .بقیه موارد بهانه است.
عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
آقای تاج
باشگاه پرسپولیس باید خسارتی رو که ورزشگاه فولاد ارنا زد رو پرداخت کنه
اگر سکوت کنید مردم خوزستان از شما نمیگذرند
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
اشکال نداره برید تیمتون رو هماهنگ کنید بعد بیاید مسابقات رو شروع کنید همون لنگی ک تمام بی نظمی ها زیر سرشه
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
آقای تاج مگرنمیگویید قانون فیفا،،،خب چرا نمی گویید شفافیت مالی اینکه آسانترین کاراست،،، چون دست دزدها دلالها اختلاسگران کثیف آشکارمیشود،،، چون فقط یک قلم دزدی کفاشیان 316هزاردلاری روشن میشد،،، چرا نمیگوییداین شرکت خصوصی فدراسیون وسازمان لیگ فوتبال ایران سهامدارانشان چه افرادی هستند،،، چقدرسرمایه گذاری کردند،،،درآمد سالانه چقدراست،، ،هزینه ها چقدر است،،،سود چقدر است،،، فرارمالیاتی چقدر است،،، آخه فقط دغل بازی ،،،پنهان کاری،،، زدوبند،،،شارلاتان بازی ،،، تاکی،،، تاچندسال،،، ماهواداران هم فقط بلدیم بگوییم خدا ازتان نگذرد وشماهم طبق معمول به ریشمان بخندید،،، ودرجلسه محرمانه تان آنهم بصورت جوک فلان وفلان بخوانید،،،، آقای تاج طبق مصوب خودتان. کلیه مدیر ان برنامه بازیکنان ومربیان یاهمان دلالها الزاما باید مجوز ازشما داشته باشند. یعنی یعنی شراکت شما ومدیران برنامه،،، بله بهمین دلیل است که فقط وفقط درایران قراردادها یک ساله بسته میشوند،،، تا سال آینده بنگاه های دلالی تان همواره پرکار وپردرآمد وصدالبته نامشروع باقی بمانند،،، واین قراردادهای یکساله ازنظر کشورهای فوتبالی یعنی طنز تلخ. یعنی جوک،،، کدام کشور 95درصد قرارداد باشگاهشان یکساله است،، فقط وفقط ایران،،،، هواداران نگاه کنید به قرارداد بزرگسالان فولاد ،،، کدامشان بیش از یکساله است،،،، یعنی هرسال مواجهیم با یک تیم جدید،،، بازیکنان جدید که شناختی ازهم ندارند تا همدیگررابشناسند لیگ تمام میشود،،، وسال بعد روزازنو،،، دلالی ازنو،،، وماهواداران طبق معمول حداکثر کامنت میگذاریم که خدا ازتون نگذرد،،،، یادم افتاد به فیلم تنگسیر،،، اهالی محل به بهروز گفتند: بسپارش به تیغ حضرت عباس؛ بهروز جواب داد: ای خدا ای پیر ای پیغمبر همه میگن بسپارش به تیغ حضرت عباس،،، پس خودم چم،،،،
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
سلام دستتون درد نکنه این چند سال هم که اوج خیمه شب بازی و سیاه بازی بود و آخرینشم قهرمان کردن لنگ تهران در هر دو جام فوتبالی کشور بود. واقعا همین که لیگ برگزار نشه و الکی هزینه نشود بهتر است و باید تیم لنگ تهران محبوب وزیر محترم را قهرمان اعلام کنید مثل کاری که در سوپرجام کردید و نماینده سوراخه کشور باشه که اصلا از گروهش بالا نیاد و در بین 16 تیم غرب آسیا یازدهم بشه!! قهرمان قلابی یعنی همین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها