به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

ادامه تلاش شمالی‌ها برای تصاحب سهمیه خوزستان

ادامه تلاش شمالی‌ها برای تصاحب سهمیه خوزستان

خوزستان اسپورت- تلاش باشگاه داماش گیلان برای تصاحب امتیاز تیم دسته اولی کارون خرمشهر ادامه دارد!

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم کارون خرمشهر پس از انتخاب سیدمحمد علوی به عنوان سرمربی در صدد آغاز تمرینات و حضور در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول است، اما مدیران تیم دسته دومی داماش گیلان  با همراهی مسئولان این استان شمالی کماکان دنبال گرفتن جای تیم کارون خرمشهر در لیگ یک هستند.

رشتی‌ها روز چهارشنبه جلسه‌ای در تهران با جمعی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برگزار کردند و قرار است که از فردا (شنبه) مجدداً پیگیر خریداری امتیاز دسته اولی کارون خرمشهر شوند و با پرداخت مبلغ مشخصی به این باشگاه خوزستانی صاحب سهمیه‌ی فوتبال این استان در لیگ یک شوند و کارون در لیگ 2 جایگزین داماش گردد.

باشگاه داماش گیلان که از چند هفته قبل اقدام به جذب بازیکن و آغاز تمرینات بر مبنای حضور در لیگ دسته اول کرده و از سوی بازیکنانی که جذب شده‌اند تحت فشار است، کماکان تلاش می‌کند تا رضایت باشگاه کارون خرمشهر برای جابجایی امتیاز طرفین در لیگ دسته اول و دوم را جلب کند.

این در حالیست که مدیرعامل باشگاه کارون خرمشهر طی روزهای گذشته در مصاحبه با رسانه‌ها عنوان کرده است تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش امتیاز نیستند و این تیم خرمشهری در لیگ دسته اول شرکت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، طبق برنامه قرار است که دور جدید تمرینات تیم کارون خرمشهر به زودی آغاز شود و در همین حال تلاش شمالی‌ها برای خریداری این تیم ادامه خواهد داشت و باید دید این موضوع به کجا ختم می‌شود.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
تصمیم درموردخوزستان در خود خوزستان بایدگرفته شود،،، نه در تهران،،، معلومه به هیچ جواب مثبنی نمیرسند
عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
تیم باز هم به مشکل میخوره
سامری مدیر خوبی نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها