به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

تارتار: تلاش کردیم که تیم خوبی ببندیم

تارتار:

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از مسئولان استانی می‌خواهم که مشکلات ورزشگاه اختصاصی تیم ما را برطرف کنند تا از حمایت هواداران، بیشترین بهره را ببریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مهدی تارتار درباره نامشخص بودن زمان شروع مسابقات لیگ برتر و اعتراض اکثر مربیان نسبت به این موضوع اظهار داشت: تصمیمی که درباره برطرف شدن مشکلات ورزشگاه‌ها گرفته شده، بسیار خوب است. این کار بالاخره باید از یک جا آغاز می‌شد. به‌هرحال تاج مسئولیت اصلی را در فدراسیون فوتبال بر عهده دارد و تمام اتفاقات به او مربوط می‌شود.

«ما از تصمیم تاج حمایت می‌کنیم، اما بی‌برنامه بودن هم خوب نیست.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: بسیاری از تیم‌ها تمرینات خود را زود آغاز و طبق روال سال‌های گذشته روی تاریخ خاصی برای شروع مسابقات برنامه‌ریزی کردند. امیدوارم زمان شروع لیگ مشخص شود، اما مهم این است که مشکلات ورزشگاه‌ها نیز برطرف شود. ما باید خودمان را جای خانواده‌هایی بگذاریم که در سال‌های گذشته از مشکلات موجود در استادیوم‌ها ضربه خوردند. از مسئولان استانی می‌خواهم که مشکلات ورزشگاه اختصاصی ما (ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان) را برطرف کنند تا از حمایت هواداران بیشترین بهره را ببریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا از آمادگی فنی تیم و روند جذب بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات رضایت دارد یا خیر، گفت: ما کار را دیر شروع کردیم و از بازار نقل‌وانتقالات هم عقب بودیم. با این حال تلاش کردیم تیم خوبی ببندیم و حالا هم شرایط آمادگی تیم رو به پیشرفت است. تا الان هم چند دیدار دوستانه انجام دادیم که بازی به بازی پیشرفت کردیم.

تارتار درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی به جمع نفتی‌ها اضافه خواهد شد یا خیر، خاطرنشان کرد: شاید یک یا دو بازیکن به تیم اضافه شوند و شاید هم بازیکنی جذب نکنیم.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها