به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
از نشستن پشت در اتاق رضایی عصبی شدیم

والی: فولاد می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ باشد

والی: فولاد می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ باشد

خوزستان اسپورت- اتفاقات حاشیه‌ای تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید و شش بازیکن این تیم به اردوی تهران اضافه شدند.

به نقل از روزنامه ایران ورزشی، جریمه دیرهنگام، اتفاق عجیبی بود که باعث شد تعدادی از بازیکنان فولاد خوزستان قهر کنند و همراه تیم به تهران نیایند. در واقع ظاهرا فقط نفراتی که در فولاد ماندند شامل این جریمه شدند که اعلام این جریمه آن هم قبل از سفر به تهران، همه چیز را به هم ریخت. به صورتی که 6 بازیکن بومی این تیم از جمله ایوب والی، حسن بیت‌سعید، فرزاد جعفری، سینا مریدی، احسان مرادیان و میثم دورقی در اعتراض به این مسأله و البته اینکه مدیرعامل باشگاه حاضر به جلسه با آنها نشد، در اهواز ماندند و با تیم به تهران نرفتند.

این قهر عجیب که در اعتراض به جریمه بود، چندان طول نکشید و خیلی زود تمام شد تا فولاد خوزستان همچنان تیم آرام لیگ باشد. ایوب والی کاپیتان فولاد خوزستان در رابطه با اتفاقات یکی، دو روز اخیر صحبت‌های جالبی دارد.

ظاهرا قهر خیلی طول نکشید و قرار است راهی تهران شوید تا در اردوی فولاد حضور پیدا کنید.
 بله، ما روز چهارشنبه با آقای محمدی رییس هیات مدیره و معاون مدیرعامل شرکت جلسه داشتیم که در این جلسه قرار شد مشکلات حل شود و ما هم به اردوی تیم ملحق شویم. در این جلسه آقای رضایی مدیرعامل باشگاه هم حضور داشت که فعلا همه چیز به صورت شفاهی حل شد و قرار است به اردوی تیم برویم و برگردیم که بعد از آن، در مورد مسائل پیش آمده بیشتر صحبت کنیم.

بقیه بازیکنان هم در این جلسه حضور داشتند؟
 بله، حسن بیت‌سعید، احسان مرادیان، فرزاد جعفری، میثم دورقی و سینا مریدی هم بودند که همه در مورد مشکل پیش آمده صحبت کردیم.

اما بیت‌سعید با هواداران فولاد خداحافظی کرده بود.
 بیت‌سعید عصبی بود و عجله کرد. شاید هم به خاطر این بود که به باشگاه رفتیم اما نتوانستیم صحبت کنیم.

بیت‌سعید هم برای جلسه آمده بود؟
 بله، ما داشتیم می‌رفتیم تهران که اول صبح شنیدیم این مشکل پیش آمده. در واقع یکی از بچه‌ها که خیلی نیاز به پول داشت تا حسابش را صاف کند، به باشگاه رفت که چک بگیرد اما به او گفتند که 40 درصد جریمه شدیم. من هم چون باشگاه در مسیر فرودگاه بود، اول رفتم باشگاه که با آقای رضایی مدیرعامل باشگاه صحبت کنم اما گفتند جلسه است. خیلی‌ها به اتاق مدیرعامل می‌رفتند و می‌آمدند اما برای ما وقت نداشت. در آن لحظه من، حسن بیت‌سعید و فرزاد جعفری قبل از اینکه مریدی، دورقی و مرادیان بیایند، در اتاق انتظار نشسته بودیم اما این انتظار آنقدر طولانی شد که عصبانی شدیم و آمدیم بیرون. همان لحظه حسن چون خیلی عصبی شد، این پست را گذاشت. من اگر می‌دانستم دارد چنین پستی می‌گذارد حتما جلویش را می‌گرفتم اما وقتی فهمیدم که آن را گذاشته بود. حسن واقعا نمی‌خواست بماند اما آقای محمدی خیلی با او صحبت کرد که در نهایت قبول کرد بماند.

الان پولی که قرار بود بدهند را دادند؟
 نه، ندادند اما آقای محمدی گفت جریمه را کنسل می‌کنیم و قرار است هفته بعد هم یک جلسه دیگر با ایشان داشته باشیم.

ظاهرا در قراردادتان ‌بندی آمده که مثلا به ازای هر برد فلان مبلغ پاداش می‌گیرید و برای هر باخت هم مبلغ معینی جریمه می‌شوید.
 نه چنین چیزی نیست. نه در مورد پاداش چیزی آمده و نه در مورد جریمه. شاید هم ما ندیدیم چون قراردادها 30، 40 صفحه‌ای شده که نمی‌رسیم همه آن را بخوانیم و معلوم نیست این بندها کجا آمده. به هر حال به ما گفتند ‌بندی در قراردادتان آمده که باید 40 درصد جریمه شوید. من که چنین ‌بندی در قراردادم ندیدم اما چرا این بندها فصل‌های گذشته اجرا نمی‌شد. ما در این سال‌ها یا هشتم بودیم یا نهم، اما به جز یک بار که زمان آقای اژدری‌زاده 15 درصد جریمه شدیم دیگر خبری از جریمه نشد. من به باشگاه هم گفتم با توجه به اینکه ما فصل قبل‌تر هم رتبه خوبی نداشتیم، انتظار چه بوده که برآورده نشده که به خاطر آن جریمه شویم؟ به هر حال با آقای محمدی صحبت‌های خوبی داشتیم که ایشان هم چون خیلی منطقی هستند با حوصله صحبت‌ها را شنیدند و قرار است به کارمان در فولاد بدون هیچ مشکلی ادامه دهیم. الان فقط دارم به خودم می‌گویم کاش همان موقع که این مسأله را شنیدیم با آقای محمدی صحبت می‌کردیم و این همه پشت در اتاق آقای رضایی نمی‌نشستیم. اگر همان موقع با آقای محمدی صحبت می‌کردیم مشکل زودتر حل می‌شد و می‌توانستیم همراه تیم به تهران برویم اما نشستن پشت در اتاق آقای رضایی آنقدر طولانی شد که عصبی شدیم و به خانه‌های‌مان برگشتیم.

همین مسأله هم باعث شد حضورتان در تورنمنت شهدا کنسل شود؟
 نه، تورنمنت قبل از این موضوع کنسل شده بود چون ماشین‌سازی انصراف داده بود.

اما خبر آمده که نیروی زمینی جایگزین فولاد شده.
 جزییات را نمی‌دانم اما تا جایی که خبر داشتم ماشین‌سازی انصراف داده بود و پرسپولیس هم قصد داشت با امیدهایش در این تورنمنت شرکت کند. به همین دلیل کنسل شده بود. در کل به نظرم این تورنمنت برنامه خوبی نداشت و 2 هفته مانده به شروع لیگ هم نباید برگزار شود. به هر حال تیم ما به جایش یک بازی دوستانه با ماشین‌سازی در برنامه گذاشت.

از این مسأله بگذریم، ایمان مبعلی هم ظاهرا از کادرفنی فولاد خوزستان جدا شد.
 مبعلی خودش هم صحبت کرد و گفت چون به دنبال کلاس‌های مربیگری است نمی‌تواند همراه تیم باشد و مجبور شد جدا شود.

اما شنیدیم با مدیریت باشگاه مشکل داشت.
 من واقعا نمی‌دانم. فقط بعد از اردوی تهران که برگشتیم و دیدیم سر تمرین نیست، به او زنگ زدم که گفت کار دارد و چون خانه‌اش را به تهران منتقل کرده، نمی‌تواند با فولاد باشد. چیز دیگری نگفت و من واقعا در جریان نیستم.

تعویق بازی‌های لیگ به برنامه‌هایتان ضربه نمی‌زند؟
 ما جزو نخستین تیم‌هایی بودیم که کارمان را شروع کردیم و مجبوریم ادامه دهیم تا مسابقات شروع شود. آقای نکونام تقریبا برای شروع لیگ آماده است اما عجیب است که هنوز تاریخ برگزاری مسابقات را مشخص نکردند. پانزدهم، هجدهم و بیستم مرداد تاریخ‌هایی است که ما شنیدیم و نمی‌دانیم کدام درست است. به هر حال آقای نکونام برای هر روزمان برنامه دارد و مشکل خاصی نیست. 8 مرداد هم یک بازی دوستانه با ذوب‌آهن داریم.

هدف فولاد برای فصل نوزدهم چه چیزی است؟
 تیم خیلی خوب تمرین می‌کند و همه آماده هستیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. ما همیشه دنبال برد هستیم و با توجه به اینکه هم تیم و هم هواداران فولاد طعم قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را چشیده‌اند، تلاش می‌کنیم که حداقل سهمیه آسیا را به دست بیاوریم. من از الان فقط می‌توانم قول بدهم که با جان و دل برای موفقیت فولاد تلاش می‌کنیم. این را هم باید بگویم که با توجه به مشکل پیش آمده، شرمنده هواداران شدیم و خیلی از این بابت ناراحت هستیم که ان‌شاءالله در بازی‌های لیگ این اتفاق را جبران می‌کنیم.

مدعیان قهرمانی فصل نوزدهم کدام تیم‌ها هستند؟
 من فکر می‌کنم پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنانش را حفظ کرده، می‌تواند باز هم مدعی باشد. استقلال هم مربی خوبی دارد و بازیکنان خوبش را حفظ کرده، تراکتور هم همینطور. سپاهان هم امسال به نسبت فصل قبل بازیکنان بهتری به خدمت گرفته، پدیده هم شرایط خوبی دارد که در کنار فولاد فکر می‌کنم مدعیان قهرمانی را تشکیل می‌دهیم.

یعنی واقعا فولاد می‌تواند این فصل مدعی باشد؟
 ما با جان و دل تلاش می‌کنیم که تیم موفق باشد. آقای نکونام هم تا الان خیلی خوب کار کرده و حواسش به همه چیز حتی غذا خوردن‌مان هست که زیاده‌روی نکنیم. با این شرایط و اینکه بچه‌ها هم انگیزه بالایی دارند، فکر می‌کنم می‌توانیم مدعی باشیم.
گفت‌وگو: سمیرا شیرمردی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
انشاءالله قهرمانی فولاد محبوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
بابا بشین تو هم، قهرمانی چی؟؟؟؟ بااین وضعیت که همه پاشیدن بااین مدیریت... بااین مربی که رزومه نداره با این بازیکنایی که گرفتید؟؟؟؟
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
آقای والی لطفا بیش از این به شعور هواداران فولاد توهین نکنید ،
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
تو اگه به فکر فولاد بودی اردوی فولاد و ول نمیکردی
حالا که پولت جور شده میای راجب قهرمانی و این چیزا صحبت میکنی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
درود به ایوب والی بازیکن فولاد که صادقانه همه چیز را توضیح داده. نمیدونم چرا بعضی از هواداران عزیز دوست ندارن که فولاد برای قهرمانی با حریفان بجنگه. این حق فولاده با بقیه تیمها رقابت کنه و باز هم قهرمان بشه .
Arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
هنوز تو حرفاش چیزهای خوبی نیست.
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
اقایان که انتقاد کردند زندگی ایوب والی از راه فوتبالی میچرخه هواکه نمیخوره حق داره ناراحت بشه وقتی بهش بی مهری کردند چه انتظاری داشتید. انتظار دارید بره باشگاه بهشون بگه ممنون بابت جریمه کردنم
amin behbahan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
شما تازه یک روز نگذشته بود که قضیه جریمه رو فهمیدید، باید میذاشتید سر فرصت با گفتگو مساله رو حل میکردید نه با رسانه ای کردن مساله و قهر کردن و خداحافظی از تیم... اینم جواب هوادارانیه که همیشه بهت میگفتن ابوالغیره و بومی و متعصب و ازین حرفا...
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
یه عده پرسپولیسی به اسم هوادار فولاد دارن علیه بازیکنای تیم جوسازی میکنن . غیرت و تعصب این بازیکنان به همه ثابت شده و نیازی به بحث نیست. خواهشا هوادار نماها اجازه بدند تیم فولاد در آرامش باشه و بیشتز ازاین موضوع رو بزرگ نکنین.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
اشتباهات مدیریت خیلی به فولاد ضربه میزنه فولاد بعداز رفتن اقای دهکردی مدیر خوبی نداشته
عباس کمال پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
یادتون باشه که وقتی ایوب والی از استقلال وپرسپولیس پیشنهاد اومد براش، فولاد موند وباغیرت بازی کرد... دمش گرم بهترین کاپیتان ابوالغیره
عابدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
باشگاه داره بومی ها فراری میده
تا کی دلالی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
بله ولی اگه دوباره اعتصاب نکنید هر مشکلی هست لطف کنید در خانواده حلش کنید دیگه با آبروی فولاد بازی نکنید بعد چندروز هنوز هم سایتهای تهرانی دارن بهمون میخندن باشه ماهم میدونیم مدیریت ضعیف ولی شما بهتر صبر پیشه کنید این مبلغ از قطبی هم کم شد ولی پذیرفت اعتراضی هم نکرد از از بازیکنای بومی فقط کم شده چون از شما بیشتر انتظار داریم تلاش کنید به همین خاطر با شماها سختگیرانه تر برخورد میشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
خداوکیلی یکم فکر کنین تیم بزرگی مثل فولاد جواد نکونام در حدو اندازش نیس ک به کار میگیرین اقایونی ک دست پشت پرده دارن اگه بجای جریمه کردن بازیکنانتون و اوردن اقای نکونام ب اهواز قطبی حفظ میکردین الان این مساله ها پیش نمیومد. من ک فک نمیکنم امسالم سهمیه بگیریم فقط ما هواداران باید بیایم تو هوای داغ اذیت بشیم خیلیا دلشون پره اقای رضایی خیلیا دلشون پره اقای محمد اقای کشانی به حرف دل هوادانتون اهمیت بدین بخدا ماهم دلمون با تیم شهرمونه
حمید سواری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
رضایی خیلی ضعف دارد ودربعضی از موارد بحران ساز است امسال وپارسال باشگاه رو وارد بحران بی دلیل نمود جذب سروش جذب پورموسوی جذب قطبی و حذف قطبی اوردن مربی جوان ونه چندان باتجربه ووو....... ولی بازهم هیات مدیره بهش اطمینان داده وسرجایش ماندگار ااگر جریمه ای باشد زودتر از پایان لیگ به بازیکن ابلاغ شود نه درشروع لیگ جدید انگار می خواست بازیکن رو تنبیه کنه چون در فولاد ماندگار شدند. بجای اینکه مورد تشویق قرار گیرند انها رو به همین شکل از تیم زده کرد این تعداد بازیکن که تنبیه شدند بخصوص بیت سعید جعفری والی دورقی و... جور همه بازیکنان ضعیف باشگاه ر‌و کشیدند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
اقای رضایی راهی برای اعتراض طرفدار نمی زاره مثل سایت باشگاه به هیچ عنوان انتقاد طرفداران روچاب نمی کند ...تنهاتریبون طرفداران این باشگاه جنوبی فقط همین سایت است ...که قطعا رضایی هم بااون مشکل دارد چون بی پرده انتقادها رو چاب می کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها