به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

بغلانی: قطعا می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم

بغلانی: قطعا می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن صنعت نفت آبادان گفت: عشق به تیم صنعت نفت آبادان مرا از مذاکره با سایر تیم‌های لیگ برتری منع کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان پس از تمدید قراردادش با برزیلی‌های ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان کرد: مذاکرات من با تیم صنعت نفت برای تمدید قرارداد با کش و قوس همراه شد و کمی طولانی پیش رفت.

وی افزود: من حدود 15 سال در تیم صنعت نفت آبادان توپ زدم و محصول آکادمی این تیم هستم. شخصا برایم مشکل بود که از آبادان جدا شوم. عشقی که به پیراهن نفت دارم باعث شد تا به هیچ تیمی برای مذاکره فکر نکنم. با خود عهد بستم تا زمانی که توان بازی کردن داشته باشم در نفت آبادان بمانم، جدایی من در آینده به نظر نهایی مدیریت و کادر فنی تیم بر می‌گردد.

بغلانی در خصوص علاقه شخصی‌اش به هم استانی هایش و تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من با تمام توان برای صنعت نفت مایه می‌گذارم. اکنون هم برای تمدید قرارداد با تیمم، به عشق هواداران و فوتبالدوستان سفید امضا کردم.

او در مورد دریافت پیشنهاداتی از تیم‌های مطرح لیگ برتری عنوان کرد: چندین پیشنهاد به دستم رسید و حتی به دوستان من پیام رساندند تا به میز مذاکره بروم. اما آن‌ها پیغام مذاکره من با صنعت نفت را به گوششان رساندند و همین باعث شد تا در آبادان ماندنی شوم. از همه تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند سپاسگذارم، اما اولویت اول من نفت آبادان بود.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان افزود: از مردم آبادان بابت پیگیری و تماس هایشان به من مبنی بر تمدید قراردادم با صنعت نفت متشکرم. امیدوارم بتوانم محبت‌های هواداران را این فصل از لیگ برتر فوتبال جبران کنم و در نهایت بتوانیم صنعت نفت را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

او در ادامه در خصوص دعوت به اردوی تیم ملی عنوان کرد: من مانند سایر بازیکنان علاقه‌مند هستم تا در تیم ملی کشورم بازی کنم. راهیابی به اردوی تیم ملی دور از دسترس نیست و در این راستا تمام تلاش خودم را می‌کنم.

وی اظهار کرد: با تیمی که برای لیگ نوزدهم بسته‌ایم، قطعا می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. تیم ما تلفیقی از بازیکنان جوانان و با تجربه است و شخصا به کسب سهمیه امیدوارم.

بغلانی در مورد تجربه همکاری با بهنام سراج که به تازگی به جمع زردپوشان اضافه شده است، بیان کرد: در کنار اینکه سراج مربی با دانشی است، برای من فراتر از یک دوست بوده است و همیشه از تجربیاتش بهره بردم. سراج روانشناس خوبی است و در آنالیز بازیکن از لحاظ روحی و روانی تبحر خاصی دارد.

وی افزود: از حضور مجدد سراج در صنعت خوشحالم و امیدوارم موفق باشد. اگر در گذشته تبلیغات در فوتبال مانند امروز دخیل بود قطعا سراج در اروپا توپ می‌زد.

بغلانی در انتها بیان کرد: می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از هواداران فوتبال آبادان و مردم این شهر و کسانی که پیگیر وضعیت من بودند کمال تشکر را داشته باشم و قلبا دوستشان دارم. امیدوارم افق دید همه هواداران فوتبال آبادان به سوی کسب سهمیه آسیایی و رتبه بالای جدول لیگ برتر باشد، چرا که حق این شهر بیشتر از چیزی است که الان به آن دست پیدا کرده است.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
سلام خوبه ادم روحیه داشته باشه و اعتماد به نفسش بالا باشه اما درحد بضاعت انتظار ایجاد کنید. موفق باشید
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
بازیکن با تعصب صنعت موفق باشی
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
وقتی خبرتمدید قراردادت راخوندم ازته دل خوشحال شدم قبلا هم گفتم کپسول روحیه هستی اینکه میگی تاتوان داری برای نفت بازی میکنی به معنی شش دانگ بودنت با تیم مردم وشهر ابادانی درود برتو وهم عقیدهایت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها