به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

فولادی‌ها پنجم مردادماه به ایفمارک می‌روند

فولادی‌ها پنجم مردادماه به ایفمارک می‌روند

خوزستان اسپورت- زمان حضور اعضای تیم فولاد خوزستان در مرگز پزشکی ایفمارک مشخص شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و نقل از ایرنا، دکتر اکبر مرادی پزشک تیم فولاد خوزستان گفت: بازیکنان و کادر فنی تیم فولاد روز پنجم مردادماه با حضور در مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) مورد ارزیابی پزشکی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: ایفمارک تنها مرکز مورد تایید فیفا است که زیرنظر فدراسیون فوتبال بوده و به تیم های ملی و باشگاهی خدمات ارایه می‌دهد.

مرادی افزود: انجام معاینات پیش از فصل طبق آخرین استاندارد بین المللی، انجام تست آمادگی جسمانی و سنجش مستقیم توان هوازی، تغذیه ورزشی و تعیین درصد چربی و مشاوره از جمله خدمات ارایه شده توسط مرکز ایفمارک است.

وی ادامه داد: در مرکز ایفمارک همچنین آزمایش خون، قلب و عروق و آزمایشات عملکردی هر بازیکن گرفته می شود و نتایج را در اختیار باشگاه قرار می دهند تا کادر پزشکی و کادر فنی بر اساس این اطلاعات از وضعیت بازیکن مطلع شوند.

پزشک تیم فولاد گفت: معمولاً از بازیکنان خارجی به دلیل اینکه پیش از این در بیرون از کشور بازی می‌کردند تست تکمیلی گرفته می‌شود تا باشگاه‌ها از وضعیت جسمانی آنها مطلع شوند، البته کولیبالی و پریرا 2 بازیکن فولاد چون سال گذشته در لیگ ایران حضور داشتند دیگر نیازی به تست های تکمیلی ندارند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
yaser
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
آیا حسن بیت سعید از فولاد جدا شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها