به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

علوی: می‌توانیم یک تیم خوب درست کنیم

علوی: می‌توانیم یک تیم خوب درست کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی جدید تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر ابراز امیدواری کرد که این تیم در فصل جدید، یک کار بزرگ انجام داده و مردم خرمشهر را خوشحال کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیدمحمد علوی درباره پذیرفتن هدایت تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر اظهار داشت: من نسبت به این تیم احساس مسئولیت کردم. این در حالی است که دو فصل پیش تیم شهرم را از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول آوردم. می‌دانم کار سخت است و زمان کمی هم در اختیار داریم، اما تلاش می‌کنم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم.

«من تیم شهرم را دوست دارم و همه باید کمک کنند تا شرایط خوبی در فصل جدید داشته باشیم.»، وی ضمن بیان این جمله گفت: ما از بازیکنان مختلف تست خواهیم گرفت تا اگر بازیکنی نظرمان را جلب کرد، نسبت به جذب او اقدام کنیم. البته تعدادی از نفراتی را هم که روی آنها شناخت داریم، جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم کارون اروند خرمشهر در خاتمه تصریح کرد: لیگ دسته اول از 26 مرداد ماه آغاز می‌شود و زمان ما محدود است. شاید کارمان در شروع لیگ سخت باشد، اما می‌خواهیم تیم خوبی ببندیم. من سال گذشته در استقلال خوزستان کار کردم و معتقدم تفاوت فنی فوتبالیست‌ها زیاد نیست. فکر می‌کنم می‌توانیم یک تیم خوب درست کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
انشالله موفق باشی ولی تفاوت فنی فوتبالیست‌ها زیاد نیست رو درک نمیکنم
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
حتما موفق میشی اگر تیم را ازجوانان استان خوزستان ببندی،،،،ازبازیکنان امید سال گذشته فولاد ونفت اهواز بازیکن زیادبگیر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها