به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

سه بازیکن از استقلال خوزستان جدا شدند

سه بازیکن از استقلال خوزستان جدا شدند

خوزستان اسپورت- کادر فنی تیم فوتبال استقلال خوزستان سه بازیکن را از لیست این تیم کنار گذاشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، اولین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال خوزستان در شهرکرد به انجام رسید و کادر فنی استقلال پس از بررسی عملکرد فنی بازیکنان این تیم سه بازیکن را از لیست کنار گذاشت.

رضا نعامی، ستار دراجی و رضا جباری سه بازیکنی هستند که از جمع آبی‌پوشان جنوبی جدا شدند.

باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد که رضایتنامه این سه بازیکن به صورت رایگان صادر شده و آن‌ها می‌توانند فوتبال خود را در سایر تیم‌ها ادامه بدهند.

همچنین دو بازیکن دیگر از تیم استقلال خوزستان در خطر حذف شدن از لیست این تیم هستند و کادر فنی باید نظر نهایی را در خصوص آن‌ها بدهد. ضمن اینکه کادر فنی استقلال اعلام کرده هر بازیکنی که از آماده نباشد یا بی‌انگیزه ظاهر شود در فهرست نهایی این تیم قرار نخواهد گرفت.

خبر دیگر از اردوی آبی‌پوشان اینست که محمدرضا شیرزادی بازیکن فصل گذشته خط دفاعی استقلال خوزستان که این تیم را به مقصد ماشین سازی ترک کرده بود، پس از شرکت در تمرینات این تیم تبریزی مورد تأیید قرار نگرفت و به استقلال خوزستان برگشت.

تیم استقلال خوزستان که فصل گذشته به دلیل مشکلات مدیریتی و کسر شش امتیاز به لیگ دسته اول سقوط کرد، برای این فصل با سیاست گذاری متفاوت آماده‌ی شرکت در لیگ یک می‌شود و حدود 90 درصد بازیکنان این تیم را نفرات بومی و فوتبالیست‌های مستعد خوزستانی تشکیل می‌دهند.

استقلالی‌ها اولین اردوی آماده‌سازی را در شهر کرد پشت سر گذاشتند و اکنون برای برپایی دومین اردو عازم تهران می‌شوند تا مقابل چند تیم لیگ برتری محک جدی بخورند و به تدریج آماده‌ی حضور در لیگ دسته اول شوند.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها