به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

نقی‌زاده: تارتار نقش مهمی در انتخاب من داشت

نقی‌زاده: تارتار نقش مهمی در انتخاب من داشت

خوزستان اسپورت- هافبک جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که حضور مهدی تارتار روی نیمکت نفتی‌ها نقش مهمی در انتقال وی به این تیم داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، میثم نقی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جدایی‌اش از تیم پارس جنوبی جم گفت: قراردادم با باشگاه پارس جنوبی به پایان رسیده بود و در نهایت تصمیم گرفتم تا از این تیم جدا شوم و به نفت مسجدسلیمان بروم. وقتی آقای تارتار پیشنهاد حضور در نفت را به من داد در نهایت پذیرفتم که اینجا را انتخاب کنم. بدون شک حضور این مربی در نفت مسجدسلیمان نقش مهمی در انتخاب من داشت.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه همچنین تأکید کرد: سال گذشته در یک تیم جنوبی دیگر بازی می‌کردم که متأسفانه مشکلاتی به وجود آمد و روی روند تیم تأثیر گذاشت. پارس جنوبی هم تیمی است که هوادار دارد و امیدوارم که شرایط این تیم نیز تغییر کند، چون مردم جم و هواداران پارس جنوبی با تیم‌شان زندگی می‌کنند.

وی راجع به شرایط سخت نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته و اینکه ممکن است چنین وضعیتی در فصل جدید هم تکرار شود، اظهار داشت: امسال مطمئناً شرایط متفاوت خواهد بود و هدف نفت مسجدسلیمان این است که خیلی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد. آقای تارتار تا جایی که امکان داشت یک تیم خوب را برای فصل جدید تشکیل داده است و تلاش می‌کنیم که بهتر از سال گذشته نتیجه بگیریم. البته برای موفقیت در لیگ برتر به حمایت هواداران هم نیاز داریم. به‌هرحال رقابت بین تیم‌ها سخت و نزدیک است و امیدوارم هواداران نفت مسجدسلیمان در کنار تیم‌شان باشند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
امیدوارم آقای تارتار مثل فصول قبل نباشه که در مقابل لنگ تهران وا میداد. امیدوارم واقعا بازی کنه البته حداقل مساوی بگیره و نزاره لنگ امتیاز کامل رو قبل از بازی توی حساب خودش ببینه!!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها