به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

رضاییان: اسکوچیچ مخالف شرکت در جام شهدا بود

رضاییان: اسکوچیچ مخالف شرکت در جام شهدا بود

خوزستان اسپورت- معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان اعلام کرد که عدم حضور این تیم در مسابقات جام شهدا با نظر دراگان اسکوچیچ بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسعود رضاییان در گفت‌وگو با تسنیم درباره شرایط آماده‌سازی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تمرینات ابتدایی آماده‌سازی تیم در آبادان انجام شد و از فردا در تهران اردوی آماده‌سازی و پرفشاری را برگزار خواهیم کرد  تا عقب‌افتادگی در شروع تمرینات را جبران کنیم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: بعد از انتخاب سرمربی و به دنبال حضور اسکوچیچ در تمرینات، مراحل آماده‌سازی تیم به صورت منظم انجام شد و با تأیید سرمربی در اردویی که در تهران داریم چند بازی دوستانه و تدارکاتی انجام خواهیم داد.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل انصراف صنعت نفت آبادان از حضور در جام شهدا چه بوده است، خاطر نشان کرد: ما پیش از اینکه سرمربی را انتخاب کنیم، یکسری از مسائل مثل شروع تمرینات، حضور در ایفمارک، ثبت قرارداد بازیکنان و بازی‌های تدارکاتی را پیش‌بینی کردیم و حضورمان در جام شهدا هم در همین راستا بود. پس از حضور اسکوچیچ، سرمربی تیم به دلیل اینکه زمان کمی کنار بازیکنان بوده و تیم از آمادگی صددرصد به دور است،‌ معتقد بود که نمی‌توانیم در این جام شرکت و با تیم‌های لیگ برتری بازی کنیم.

رضاییان در همین زمینه افزود: اسکوچیچ مخالف شرکت صنعت نفت در جام شهدا بود. استراتژی او در برگزاری بازی‌های دوستانه به این صورت است که کارمان با بازی مقابل تیم‌های ضعیف شروع شود و در نهایت در نزدیکی برگزاری لیگ با تیم‌های لیگ برتری روبه‌رو شویم.

معاون ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان در مورد اینکه قرعه‌کشی مسابقات و شروع لیگ به تأخیر افتاده و هنوز زمان آن مشخص نشده است، گفت: ببینید برخی از این الزامات و فراهم شدن آنها زمان‌بر است و نمی‌توان در این فرصت کم آماده کرد. فدراسیون می‌خواهد باشگاه‌ها در این راستا اقدام و شروع به رفع نواقص کنند. ورزشگاه آبادان هم یکسری نواقص دارد و حرکت‌مان را برای رفع نواقص مدتی است که آغاز کردیم و در پی فراهم کردن شرایط هستیم. تأخیر در برگزاری مسابقات هم با توجه به شروع با تأخیر تمرینات و زمان انتخاب سرمربی تیم، به نفع ماست و آن را به فال نیک می‌گیریم.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها