به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۷۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

تارتار: عقب افتادن لیگ به نفع همه است

تارتار: عقب افتادن لیگ به نفع همه است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مسئولان استانی سخت در تلاش هستند تا نواقص ورزشگاه ما برطرف شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما به 2-3 بازیکن نیاز داریم. اولویت اول ما برای جذب، بازیکن ایرانی است اگر شد به سراغ جذب بازیکن خارجی می‌رویم.

وی در مورد تاخیر در شروع لیگ به خاطر استاندارد نبودن برخی ورزشگاه‌ها تاکید کرد: فکر می‌کنم این تاخیر در شروع لیگ به نفع تمام فوتبال است. وقتی کار اصولی پیش برود کسی نمی‌تواند اعتراض کند. من از شخص تاج تشکر می‌کنم که در این مورد سخت‌گیری می‌کند. وقتی فوتبال‌مان حرفه‌ای است باید همه چیزش حرفه‌ای باشد. بالاخره این تصمیم باید از یک جایی شروع و اجرایی می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره اینکه یکی از ورزشگاه‌های غیر استاندارد، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان است، گفت: بله، یکی از ورزشگاه‌هایی که باید استانداردسازی شود ورزشگاه ما است. مسئولان استانی هم سخت در تلاش هستند تا نواقص برطرف شود. تلاش این است تا پبش از آغاز لیگ نواقص ورزشگاه ما برطرف شود.

تارتار در واکنش به این موضوع که اگر نواقص ورزشگاه شهید بهنام محمدی برطرف نشود، بازی‌های نفت مسجدسلیمان در استان همجوار برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که من نفت مسجدسلیمان را انتخاب کردم هواداران پرشور آن بود. انتظار دارم تا مسئولان استانی هرچه سریعتر نواقص ورزشگاه را برطرف کنند تا بتوانیم از حمایت هواداران‌مان استفاده کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
تا وقتی سرخابی ها آماده نباشند فدراسیون لیگ را آغاز نمی کند ،آماده نبودن استادیوم ها بهانه است .
عقب افتادن لیگ به ضرر فولاد است .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها