به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

رضائیان: حرف تاج برای ما فصل‌الخطاب است

رضائیان: حرف تاج فصل‌الخطاب است

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بهترین محل برای رسیدگی به ادعای دو باشگاه نفت و پرسپولیس است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضائیان در مورد صحبت‌هایی که این روزها بازیکنان و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس علیه باشگاه نفت مسجد سلیمان انجام می‌دهد گفت: امروز مهدی تاج حرف قشنگی زده بود اینکه طبق قانون کمیته انضباطی با متخلفین برخورد خواهد کرد حرف او برای ما فصل‌الخطاب است و به نظر من هم بهترین محلی که می‌تواند به این مسائل رسیدگی کند کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است. من هم دوست ندارم دیگر پاسخی به اظهارات بدهم. به قول سعدی در خانه اگر کس است یک حرف بس است البته اگر دوباره متهم به این نشوم که چرا به سعدی و حافظ استناد می‌کنند زیرا این شاعران یک حرف کتاب را در 4 جمله بیان می‌کنند.

وی افزود: برای خوردبین هم احترام قائل هستم اما نمی‌توانم از منافع و مصالح تیم نفت مسجد سلیمان و همچنین فرهنگ و رسوم و آداب مردم این شهر به سادگی بگذرم و اجازه بدهم فرهنگ و رسوم مردم یک شهر زیر سوال برود. همه ما ایرانی هستیم و به هیچ تیمی و هیچ فردی اجازه نمی‌دهم که چنین کاری کند. حالا این تیم هر جای جدول می‌خواهد باشد و هرچقدر سابقه فوتبالی داشته باشد. کمیته انضباطی قطعا طرفین را می‌خواهد و با دیدن مستندات و شنیدن توضیحاتشان در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: مسابقه یک نماینده تام‌الاختیار دارد و داور و کمک داور هم حضور داشتند. فقط با استناد به گزارش آنها و همچنین مستندات دو طرف کمیته انضباطی تصمیم‌گیری می‌کند. من هم به احترام نژادفلاح دیگر پاسخی نمی‌دهم. نژادفلاح را در یکی دو تماسی که با او داشتم فردی فرهیخته و بزرگوار دیدم.

رضاییان در مورد کنار گذاشتن بهمن مالکی از تیم نفت مسجد سلیمان گفت: او از تیم کنار گذاشته نشده بلکه فعلا حق حضور در تمرینات را ندارد. ایشان فرموده بودند که بازیکنان دیگر هم حرف‌های زیادی دارند که می‌ترسند بگویند و آخر فصل همه را بازگو خواهند کرد. ما هم چون صبر نداریم که تا آخر فصل منتظر بمانیم ایشان را دعوت کرده‌ایم تا توضیحاتشان را ارائه کنند و حرف‌هایشان را بشنویم. تیم بزرگ‌تر و کاپیتان دارد ضمن اینکه ما هم کسی را نترسانده‌ایم که حرف نزند. می‌خواهیم صحبت‌های مالکی را بشنویم تا بدانیم کجای کارمان اشکال داشته و آنها را بررسی و برطرف کنیم البته جالب است که او حرف‌هایش را تکذیب کرده است اما این درست نیست که بازیکن صحبتی مطرح کند و در کل کشور این صحبت پخش شود و سپس در جمعی کوچک‌تر آن را تکذیب کند.

وی افزود: بهتر است اگر تکذیبیه‌ای دارد به همان رسانه که حرف‌هایش را منتشر کرده انعکاس دهد البته به عقیده من بهتر است که بازیکنان بگویند عصبانی بودم و حرفی زدم و اکنون پشیمانم چون عذرخواهی سریع‌تر پذیرفته می‌شود هرچند هنر عذرخواهی را نداریم.

رضاییان در مورد وضعیت زنیدپور گفت: فردا جلسه انضباطی این بازیکن در باشگاه برگزار می‌شود جالب است که او هم با وجود آنکه فیلم اظهاراتش موجود است صحبت‌هایش را تکذیب کرده است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان با اشاره به پیشنهادی که به پرسپولیس قبل از مسابقه داده بود تا با اتوبوس به مسجد سلیمان سفر کنند گفت: شما پرسیدید که پرسپولیس اعلام کرده بلیت هواپیما برای سفر به مسجد سلیمان پیدا نکرده من هم گفتم راهنمای خوبی نیستم اما با توجه به موارد مشابهی که برای ما پیش آمد و پروازهایمان لغو شد و مجبور شدیم با اتوبوس سفر کنیم چنین صحبتی را بیان کردم. من قصدم بی‌احترامی به پرسپولیس یا تعیین و تکلیف برای آنها نبوده است. باشگاهی به بزرگی پرسپولیس قطعا مسئولانش با تجربه‌تر از من هستند و می‌دانند چه باید کنند. من حتی به بازیکن تیم هم نمی‌گویم چه کند چه برسد به اینکه برای باشگاهی دیگر بخواهم تعیین تکلیف کنم.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پارسوماش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
3
اصلا این مالکی رو اخراج کنید تا دیروز تو دست یک داشت بال بال میزد بیاد نفت حالا که امده دم دراورده واسه ما.
خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
0
1
سخت هست مدیریت باشگاهی با این همه مشکلات. امیدوارم موفق باشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها