به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

علوی: باید به مربیان جوان اعتماد شود

علوی: باید به مربیان جوان اعتماد شود

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان اعتقاد دارد که باید در فوتبال ایران به مربیان جوان اعتماد شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیدمحمد علوی در گفت و گو با ایلنا درباره استعفایش از هدایت سردار بوکان اظهار داشت: استعفایی در کار نبود چون من قراردادی امضا نکرده‌ام. با مدیران باشگاه مذاکره کردیم و شرایطم را گفتم. منتظرم که زنگ بزنند و شرایط را مهیا کنند.

علوی در پاسخ به این سوال که چه شرایطی را درخواست کرده است گفت: یکی از شرایطی که به مدیران گفتم این بود که بازیکنان ما قطعا برای هر سفر با هواپیما نقل مکان کنند. قرارداد خودم و همکارانم هم بود که مبلغ آن را عنوان کردم. تعداد دستیاران هم بود که زیاد خاص نبود. من درخواستم این بود که امکانات درخور شان بازیکنان باشد. وقتی صحبت کردیم بودجه باشگاه مشخص نبود و قرار شد به من پاسخ بدهند.

او درباره پایان همکاری با استقلال خوزستان بیان داشت: من از این تیم جدا نشدم و آنها همکاری را پایان دادند. به هر حال اشکال ندارد، این هم جزو تجربیاتی است که باید به یک سرمربی جوان اضافه شود. من قرارداد خاصی نبسته بودم و بیشتر برای کسب تجربه به استقلال رفتم. دوست داشتم یک خدمتی برای تیم شهرم داشته باشم که متاسفانه نتیجه خوشی نداشت اما اینکه چند بازیکن جوان را معرفی کردیم ارزش بالایی دارد.

شاگرد سابق برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی درباره جدایی این سرمربی کروات از پرسپولیس و معرفی گابریل کالدرون به عنوان جانشینی وی گفت: به نظرم وقت آن رسیده بود که برانکو از پرسپولیس برود چرا که بعضی وقت‌ها حضور طولانی مدت در یک تیم خوب نیست. به هر حال آن تیم باید قدر شما را بداند یا هواداران یا اینکه خودش شاید نتوانست کار نکند. این چهار سال خوب بود شاید در ادامه اتفاق‌ها دیگری می‌افتاد که برای برانکو خوش نبود. به نظرم دوباره به پرسپولیس برگردد با قدرت می‌آید و خیلی هم بهتر می‌تواند کار کند.

علوی در این باره که پیش بینی می‌کند برانکو دوباره به پرسپولیس برگردد عنوان کرد: بله، احتمال دارد چند سال دیگر او به ایران بیاید و هدایت پرسپولیس را قبول کند.

او درخصوص حضور مارک ویلموتس در تیم ملی بیان داشت: نمی‌توان او را قضاوت کرد چون هنوز کاری به آن صورت انجام نداده است. آقای کی روش چندین سال تفکراتی را در تیم ملی پیاده کردند و زمان می‌برد که ویلموتس برنامه‌های خود را عملی کنند. او دو بازی دوستانه داشته و وقت زیادی دارند که تیم ایران را به پله‌های موفقیت برسانند.

سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان درباره حضور مربیان جوان در فوتبال ایران گفت: واقعا فوتبال ما نیاز دارد که به جوان‌ها هم اعتماد کند، به اضافه بازیکن جوان باید سرمربیان جوان را هم بکار گرفت. این را فقط به این نمی‌گویم که خودم تازه سرمربیگری را شروع کرده‌ام؛ ما مربیان جوان خیلی خوبی داریم در همین لیگ دو آقای روانخواه حضور دارند، در لیگ یک محمد نصرتی به گل ریحان رفته و آقای عنایتی هم سرمربی قشقایی شده‌اند. باید به توانایی‌ها نگاه کرد و به افرادی اعتماد کرد که به دنبال اثبات خود و پیشرفت فوتبال هستند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
اگر استقلال خوزستان علوی مجددا بکار گیرد احتمال صعود زیاد است،،، بنظرم باید جذب یکی ازتیمهای خوزستانی شود،،، در لیگ 2 تیمهای زیادی داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها