به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

عیسی‌زاده: آقای فدراسیون ما از شما طلبکاریم

عیسی‌زاده: آقای فدراسیون ما از شما طلبکار هستیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان با بیان این‌که باشگاه‌ها از فدراسیون طلبکار هستند زیرا نتوانسته حق پخش تلویزیونی را از صدا و سیما دریافت کند، گفت: تاکنون یک ریال هم از پخش تلویزیونی به ما داده نشده است که دلیل آن نیز عدم رعایت قانون از سوی صدا و سیما و عدم پیگیری جدی از سوی فدراسیون است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در سال‌های اخیر باشگاه‌ها همیشه طلب زیادی بابت حق پخش تلویزیونی از فدراسیون داشته‌اند که این فدراسیون به خوبی از عهده پرداخت این پول برنیامده و باعث شکایت تیم‌های مختلف شده است. در این بین هر سال مدیران تیم‌های لیگ برتری به این موضوع شکایت داشته‌اند و بارها در جلسات مختلف از مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون خواسته‌اند به این وضعیت سروسامان دهد و پول باشگاه‌ها را بدهد، اتفاقی که تاکنون نیفتاده است و تنها گله‌مندی باشگاه‌ها را بر داشته است.

علی عیسی‌زاده در این خصوص اظهار کرد: در حالی که فدراسیون باید حامی باشگاه‌ها باشد و حق آن‌ها را از پخش تلویزیونی از صدا و سیما بگیرد، در این زمینه کم‌کاری می‌کند ولی بعد همین فدراسیون لیستی را منتشر می‌‌کند که کدام باشگاه‌ها به دلیل بدهی نمی‌تواند در لیگ برتر شرکت کنند و آن‌ها را تحت فشار قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: آقای فدراسیون ما از شما طلبکار هستیم زیرا نتوانستید حق پخش تلویزیونی را از صدا و سیما دریافت کنید. اگر ما بتوانیم حق پخش تلویزیونی را داشته باشیم، هیچ مشکل و کمبودی از نظر مالی نخواهیم داشت و حتی شاید بتوانیم در بخش زیرساختی سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم، همان زیرساخت‌هایی که الان خود فدراسیون نسبت به آن‌ها ایراد می‌گیرد و خواهان سیستم الکترونیکی، درب‌های الکترونیکی، فروش بلیت الکترونیکی و دوربین‌های مداربسته در ورزشگاه‌ها است که تمام این‌ها بودجه کلان می‌خواهد.

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: تاکنون یک ریال هم از پخش تلویزیونی به ما داده نشده که دلیل آن نیز عدم رعایت قانون از سوی صدا و سیما است. در تمام دنیا بیش از 70 درصد بودجه باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی است. ولی ما در این جا یک ریال هم دریافت نمی‌کنیم، البته در این زمینه فدراسیون فوتبال را مقصر می‌دانیم که پیگیری جدی نداشته است.

وی افزود: از 16 باشگاه لیگ برتری، 14 باشگاه حق پخش تلویزیونی را دریافت نمی‌کنند و تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران با توجه به این‌که حق پخش تلویزیونی را غیرمستقیم از اسپانسر خود یعنی ایرانسل دریافت می‌کنند، با دیگر تیم‌های لیگ برتری جهت مطالبه به حق خود نسبت به دریافت حق پخش تلویزیونی همراه نیستند. اگر بازی‌های استقلال و پرسپولیس هم از تلویزیون پخش نشود، ایرانسل هم به هیچ عنوان حمایت مالی از این دو باشگاه نخواهد داشت. بالاخره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قدرت و اهرم فشار دارند، پس خیال این آن‌ها از این‌که حمایت می‌شوند، راحت است و خیلی در جریان گرفتن حق پخش تلویزیونی از فدراسیون به باشگاه‌های دیگر کمک نمی‌کنند.

عیسی‌زاده تاکید کرد: سه سال است که مجلس شورای اسلامی تصویب کرده است که تلویزیون باید حق پخش را به فدراسیون پرداخت کند و در این موضوع، فدراسیون نماینده باشگاه‌ها است و باید برای اجرای قانون یعنی پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها تلاش کند.

وی عنوان کرد: وقتی صدا و سیما حق پخش تلویزیونی را به ما نمی‌دهد، فدراسیون هم نباید بگذارد که از باشگاه‌ها سوء استفاده شود. صدا و سیما از قبل باشگاه درآمدزایی زیادی دارد ولی بعد به تعهدات خود عمل نمی کند و فدراسیون نباید اجازه دهد که دوربین‌های آن وارد استادیوم‌ها شوند. پس اگر صدا و سیما همکاری نمی‌کند، فدراسیون هم نباید با آن همکاری داشته باشد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
دمت گرم . اما بدون آقای تاج برای حفظ پست و مقامش همه را براحتی میفروشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها