به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

چراغی: تعمدی در مصدومیت گابریل نداشتم

بازيکن نفت تيم فوتبال مسجد سليمان گفت: برخورد من با گابريل سر به سر بود و آرنجم کوچکترين برخوردي با سر اين بازيکن نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، کیامرث چراغی در خصوص برخوردی که بین او و گابریل در جریان دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس پیش آمد عنوان کرد: من و گابریل در یک زمان برای زدن ضربه‌ سر به هوا پریدیم. موقع ضربه‌زدن سرم به پیشانی این بازیکن برخورد کرد که فکر می‌کنم یک برخورد جزیی و عادی در فوتبال است.

وی با تاکید بر اینکه عمدی در این برخورد در کار نبوده است، ادامه داد: اینکه پرسپولیسی‌ها مرا در مصاحبه‌های خود متهم می‌کنند که به صورت عمد گابریل را مصدوم کرده‌ام اصلا جوانمردانه نیست. آنها می‌گویند من با آرنج به سر گابریل کوبیده‌ام در حالی که ما سر به سر شدیم و حتی سر من بعد از بازی به شدت درد می‌کرد و ورم آن را هم می‌توانید روی سرم ببینید.

بازیکن نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که چرا بعد از بازی از گابریل دلجویی نکرد، یادآور شد: باور کنید بعد از بازی به رختکن پرسپولیس رفتم تا جویای حال گابریل شوم اما مدیر رسانه‌ای این تیم گفت که این بازیکن از حال رفته و نمی‌تواند با کسی صحبت کند. به خدا قسم خیلی از این اتفاق ناراحت شدم و دوربین تلویزیونی هم سمت من نیامد که بخواهم مصاحبه کرده و از گابریل عذرخواهی کنم.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند من عمدی گابریل را زدم واقعیت ندارد و تصاویر تلویزیونی هم به خوبی نشان می‌دهد که آرنجم کوچکترین برخوردی با سر بازیکن حریف نداشته و فقط سر به‌سر شدیم که این برخورد‌ها در فوتبال طبیعی است. من تا به حال بازیکنی را مصدوم نکرده‌ام و این برای اولین بار بود که ضربه سرم باعث مصدومیت شدید یک بازیکن شد.

چراغی با بیان اینکه وضعیت گابریل را از اخبار تلویزیون جویا می‌شود گفت: چون شماره تماسی از پرسپولیسی‌ها ندارم مدام از اخبار پیگیر حال گابریل هستم و خیلی ناراحتم از اینکه او 5 هفته نمی‌تواند بازی کند. از هواداران پرسپولیس و مربیان این تیم هم عذرخواهی می‌کنم که در این مقطع حساس این تیم در بازی‌های آسیایی گابریل را از دست دادند چرا که او بازیکن مهمی برای تیمش است. آرزو می‌کنم گابریل هر چه زودتر سلامتی‌اش را بدست بیاورد و بتواند برای پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام دهد.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها