به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

آل‌کثیر: نفت آبادان از نیم‌فصل من را می‌خواست

آل‌کثیر: نفت آبادان از نیم‌فصل من را می‌خواست

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پیشنهاد خارجی داشتم، اما این مسائل باعث نمی‌شود انگیزه‌ام را برای بازی در صنعت نفت از دست بدهم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عیسی آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان پس از پیوستن به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار داشت: صنعت نفت آبادان مدت‌ها بود من را می‌خواست. در نیم فصل تلاش کردم از پیکان رضایتنامه بگیرم، ولی آنها به من نیاز داشتند و من هم به تعهدم پایبند ماندم و فصل را با پیکان به پایان رساندم.

وی ادامه داد: این فصل پیشنهادات خوبی داشتم و حتی تلاش کردم شانسم را برای رفتن به خارج از ایران امتحان کنم، اما ظاهرا قسمت بود همچنان در فوتبال ایران به کارم ادامه دهم. سعی می‌کنم فصل جدید را با قدرت در صنعت نفت آغاز کنم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد ترک تیم پیکان گفت: دل‌کندن از پیشنهاد خارجی و جدایی از تیم آرام و با امکانات پیکان کمی سخت بود اما انگیزه‌های زیادی برای بازی در صنعت نفت دارم. این تیم همیشه قدرتمند بوده و با توجه به تلاش‌هایی که امسال از این مجموعه دیدیم، تصور می‌کنم فصل خوبی پیش روی ما باشد.

آل کثیر در پایان با اشاره به همکاری با دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: شناخت زیادی از او ندارم و فکر می‌کنم مربی خوبی باشد. او در فوتبال ایران مربی بدی نیست و باید دید با صنعت نفت چه کار خواهد کرد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
دم همتون گرم،ایشالا سال خوبی داشته باشید.
آبادان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
خوش اومدی به آبادان برادر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها