به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

فولاد خوزستان؛ هفته‌های دور از خانه

فولاد خوزستان؛ هفته‌های دور از خانه

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد خوزستان کماکان تمریناتش را در خارج از این استان دنبال می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، اعضای تیم فولاد خوزستان که روز گذشته با خاتمه‌ی اردوی 10 روزه به خانه برگشته بودند، بار دیگر آماده‌ی سفر به پایتخت می‌شوند و از جمعه شب اردوی جدیدی در تهران برپا می‌کنند.

تیم فولاد خوزستان که در این فصل با حضور بازیکنان و کادر فنی جدیدی گام به لیگ می‌گذارد، اواخر خردادماه پس از 2 جلسه تمرین در اهواز عازم استان چهارمحال و بختیاری شد، بعد از آن اردوی 10 روزه‌ای در تهران برپا کرد و اکنون برای سومین اردوی متوالی در خارج از استان آماده می‌شود تا تنها تیم لیگ برتری باشد که سه اردوی آماده سازی پیاپی را برگزار می‌کند.

برپایی اردوی اول فولادی‌ها در استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ارتفاع کمپ تمرینی این منطقه برای تمرینات بدنسازی پیش فصل مناسب به نظر می‌رسید، اما این اردو بدون حضور مربی بدنساز اسپانیایی و در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان اصلی برپا شد و نیمی از بازیکنانی که در آن اردو حضور داشتند از لیست نهایی فولاد خط خوردند.

همچنین برپایی یک اردو در تهران با توجه به اینکه فولادی‌ها می‌توانند با تیم‌های لیگ برتری بازی‌های تدارکاتی برگزار کنند امری منطقی است، اما برپایی 2 اردوی متوالی در تهران چندان قابل توجیه نبوده و کادر فنی فولاد می‌توانست یکی از این 2 اردو را لغو کرده، چند جلسه تمرینی را در اهواز برگزار کند.

تیم فولاد خوزستان در این فصل در لیست بازیکنانش دچار تغییرات زیادی شده و اکثریت نفرات جدید را بازیکنان غیربومی تشکیل می‌دهند. این بازیکنان نیاز به انجام تمریناتی در هوای اهواز دارند تا قبل از آغاز لیگ به شرایط جوی این شهر عادت کنند و در هفته‌های ابتدایی لیگ که بازی‌های خانگی فولاد در تابستان گرم اهواز انجام می‌شود از نظر بدنی دچار مشکل نشوند. ضمن اینکه برگزاری چند جلسه تمرینی در اهواز می‌توانست هواداران را با اسکلت بندی امسال تیم محبوب‌شان آشناتر کرده و بازیکنان جدید فولاد هم با فضای این باشگاه و هواداران آن بیشتر آشنا شوند.

این در حالیست که اردوی سوم فولادی‌ها که از 22 تیرماه در تهران استارت می‌خورد، تا ابتدای مردادماه ادامه خواهد یافت و اگر لیگ طبق برنامه قبلی در دهه اول مردادماه آغاز شود، فرصتی برای انجام تمرینات در اهواز و عادت کردن بدن بازیکنان به دمای فعلی این شهر باقی نمی‌ماند.

در کنار همه‌ی مباحث فنی در زمینه برپایی چند اردوی پیاپی، نباید از مسائل مالی برگزاری این اردوها در تورم اقتصادی فعلی نیز غافل شد. در واقع نیمی از هزینه‌ای که باشگاه فولاد برای این اردوها صرف می‌کند، پولی است که این باشگاه دور می‌ریزد، چرا که بیش از 10 بازیکن که در اردوهای اول و دوم تیم فولاد در شهرکرد و تهران حضور داشتند و هزینه روی دست باشگاه فولاد گذاشتند، از این تیم خط خوردند و در لیست نهایی قرار نگرفتند!
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
آره والله...حرف حق جواب نداره...
حداقل یکی از این سه تا اردو باید توی اهواز برگزار میشد ک این بازیکنای جدید توی هفته های اول مسابقات گرما زده نشن وسط بازی و غش کنن
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
سه - چهار ساله باشگاه فولاد استراتژی و هدفگذاری ثابتی نداره . سال اول گفتن بومی گرایی، سال دوم بازیکن خارجی رو ممنوع کردن، سال سوم چندتا سرمربی عوض کردن یعنی قرار بود با افشین قطبی تا قهرمانی آسیا جلو بریم. امسال هم که جواد استقلالی و باندش اومدن کلا باشگاه رو قبضه کردن بازیکن لیگ برتری میارن قرارداد چندصد میلیونی میبندن بعداز دو هفته بازیکن رو خط میزنن یکی دیگه بجاش میارن یا بازیکنهای آکادمی رو خط میزنن که جذب تیمهای دیگه بشن اگه خلاصه بخوایم بگیم فولاد هرکی به هرکی شده...
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
والله ما به این فولاد هیچ دل خوشی نداریم دوستان چرا خودتون اذیت میکنین وقتی افشین قطبی جمله: فولاد قهرمان اسیا میکنم رو داد بدست مدیران، از همان روز قید افشین رو بالا دستایا زدن الانم به همه بگم فولاد فقط وفقط برای میانه جدول بستن ولاغیر واین حرفمو به همه ثابت میکنم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها