به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

مکوندی: حتماً پرسپولیسی‌ها این کاره هستند

مکوندی: حتماً پرسپولیسی‌ها این کاره هستند

 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیمی که در رده‌های نهم و دهم جدول رقابت‌ها جای دارد چه نیازی به این دارد که برای بردنش دست به کار‌های ناجوانمردانه بزنیم؟!

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهروز مکوندی در خصوص صحبت‌های اخیر مربیان پرسپولیس در مورد اتفاقات دیدار نفت مسجدسلیمان - پرسپولیس و اینکه مدافع تیم میزبان به عمد گابریل را مصدوم کرده است واکنش تندی نشان داد و اظهار داشت: باید به پرسپولیسی‌ها یک نکته را یادآور شوم که فوتبال پینگ‌پنگ نیست و در میدان مسابقه هر اتفاقی ممکن است در برخوردها پیش بیاید.

وی ادامه داد: تیم ما پیش از بازی با پرسپولیس بازی‌های به مراتب سخت‌تری را پشت‌سر گذاشت و هیچ‌گاه به فکر مصدوم کردن بازیکن تأثیر‌گذار حریف نبودیم. نمی‌دانم تیمی که در رده‌های نهم و دهم جدول رقابت‌ها جای دارد چه نیازی به این دارد که برای بردنش دست به کار‌های ناجوانمردانه بزنیم؟! ما اگر دنبال این کارها بودیم در بازی‌ با چهار تیم بالای جدول به فکر انجام آن می‌افتادیم نه پرسپولیسی‌ که در این فصل ۱۰ باخت در کارنامه خود داشته است.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با تأکید بر اینکه مربیان پرسپولیس با متهم کردن بازیکن تیمش در واقع باشگاه نفت مسجدسلیمان را متهم کرده‌اند، گفت: شنیده‌ام که گفته‌اند بازیکن ما از عمد گابریل را مصدوم کرده است. این حرف آنها توهین به من و باشگاه نفت است. افرادی که ما را متهم به این کار می‌کنند، قطعاً خودشان این کاره بوده و یا هستند که به دیگران اتهام می‌زنند.

مکوندی در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان اعتقاد دارد در ورزشگاه شهیدمحمدی مسجدسلیمان سنگ و یا آهن به سوی پرسپولیسی‌ها پرتاب نشده است، توضیح داد: پرتاب هر وسیله‌ای در ورزشگاه‌ها کار پسندیده‌ای نیست اما سوال من این است که آیا در ورزشگاه‌های دیگر کشور این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ در ورزشگاهی که ۱۰ هزار تماشاگر می‌آید طبیعی است که ۵۰ نفر پیدا شوند که از الفاظ نادرست استفاده کرده و یا وسیله‌ای را به داخل زمین پرتاب کنند اما این دلیل نمی‌شود که ما تماشاگران را متهم و آنها را از تماشای بازی فوتبال محروم کنیم.

وی افزود: همواره در فوتبال ایران شاهد این بوده‌ایم که تماشاگران قربانی حرکات نادرست یک عده تماشاگرنما شده‌اند و محروم کردن کل تماشاگران هیچ دردی از فوتیال ایران دوا نکرده و بلکه آسیب‌رسان هم بوده است. پس بهتر است مسئولان به دنبال افرادی باشند که سعی در بر هم زدن آرامش بازی دارند و در واقع آنها را از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان در مورد اینکه چرا این باشگاه از گابریل که نزدیک بود بینایی خود را به خاطر ضربه شدید مدافع نفت مسجدسلیمان از دست بدهد، دلجویی نکرد یادآور شد: ما از گابریل بابت اتفاقی که برای او رخ داده دلجویی می‌کنیم و همواره از بازیکن حریف که در بازی با تیم ما مصدوم شده است دلجویی کرده‌ایم اما اجازه نمی‌دهیم یکسری افراد با اظهار‌نظرهای بی‌محتوای خود ما را زیر سؤال ببرند.


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها