به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

تارتار: توانایی جذب بازیکنان ستاره را نداریم

تارتار: توانایی جذب بازیکنان ستاره را نداریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما که توانایی جذب بازیکن ستاره را نداریم البته تمام بازیکنان من می‌توانند ستاره شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار میزان در مورد آخرین شرایط نفت مسجدسلیمان در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: تقریبا راضی هستم. ما بازیکنان باانگیزه زیادی داریم که می‌توانند بسیار موفق شوند. البته در پست دفاع وسط و مهاجم کمبود بازیکن داریم که می‌خواهیم این کمبود را برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ندارد برای تیم نفت مسجدسلیمان ستاره بگیرد، گفت: ما که توانایی جذب ستاره به آن معنایی که شما می‌گویید نداریم البته تمام بازیکنان من می‌توانند ستاره شوند. همانطور که در پارس جنوبی دیدید بازیکنان جوان زیادی را تبدیل به ستاره کردم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص دعوت از بازیکنان جوان و ناشناخته به اردوی جدید تیم ملی فوتبال عنوان کرد: واقعا ویلموتس کار بزرگی کرد و همین مسئله باعث می‌شود بازیکنان جوان انگیزه داشته باشند. اینکه می‌گویند دعوت از بازیکنان جوان و لیگ یکی به تیم ملی اشتباه بوده درست نیست. هرکسی که خوب باشد می‌تواند به تیم ملی برسد.

تارتار درباره اینکه آیا نفت مسجدسلیمان اردوی خارجی دارد یا خیر، گفت: باتوجه به اینکه هنوز تیم ما بسته نشده نمی‌توانستیم اردوی خارجی برویم. ما فعلا در تهران اردو زدیم تا بتوانیم تیم را کامل کنیم و بعد با تیم‌های لیگ یکی و لیگ دو بازی دوستانه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری خودش و تیم نفت مسجدسلیمان برای فصل جدید لیگ برتر چیست، تاکید کرد: می‌خواهیم جایگاهی بهتر نسبت به فصل گذشته داشته باشیم. همیشه هدف و تفکر نفت مسجدسلیمان سقوط نکردن بوده که ما می‌خواهیم با کمک بازیکنان و هواداران پرشوری که داریم این تفکر را عوض کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان در مورد زلزله‌ای که روز گذشته در شهر مسجدسلیمان رخ داد، گفت: واقعا از این اتفاق ناراحت شدیم و همدردری خود را با مردم آسیب دیده و خونگرم مسجدسلیمان اعلام می‌کنیم.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
شیران زاگرس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
خسته نباشید لطفا در هر پستی احساس ضعف کردید اونو تقویت کنید و به امید نیم فصل نباشید
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
3دفاع فیکس تیم یوسف وکیا،،، کولیبالی،،، بیژن،،، رفتند،،، عمده مساویها بواسطه این 3نفر بود،،،،،. حالافقط طیبی را گرفتیم،،،،2دفاع خوب غیراز طیبی باید بگیریم،،،، میداودی گرچه 90دقیقه ای نیست اما برای 20دقیقه شوک مثبت به تیم ونتیجه بخش است،،،، بقول کارشناسان اینگونه بازیکنها درلیگ ایران 5. امتیاز بحسابشان منظورمیکنیم..... باید جذب شود....
فریدون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
سلام خوزستان اسپرت.....آیا جانفزا قرارداد دارد،،،،ممنون
مدیر پایگاه
سلام
خیر؛ قراردادش تمام شده است.

asgharsalehi56
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
با سلام اقای تارتار مربی کار بلد و با کلاسی است مطمعنم به اهدافش میرسه ،بی صبرانه منتظر درخشش تیم نفت هستیم ،مربی محبوب لیگ برتر مهدی تارتار ،با کلاس اروپایی ،کارت درسته ،نفت عشق بختیاریست .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها