به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

قاسمی‌نژاد: فولاد برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگد

قاسمی‌نژاد: امیدوارم قهرمانی یا سهمیه را کسب کنیم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما مربیان جوان و خوبی در ایران داریم و در کنار این‌ها مطمئنا مربیان خارجی‌ای که آمدند، سطح لیگ را بالا می‌برند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد قاسمی‌نژاد درباره ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پیوستن به فولاد خوزستان و تغییر فضایی که برای او از مشهد به اهواز صورت گرفته گفت: به هر حال مقداری سخت است تا به جو خوب برسم. امسال به فولاد آمدم تا چالش جدیدی را با جواد نکونام تجربه کنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشیم. بچه‌های خوبی به تیم اضافه شدند و نفراتی هم که از قبل بودند همگی خوب و باتجربه هستند. امیدواریم یک تلاش خوب داشته باشیم. باید به تجربیات خودمان اضافه کنیم و تمرینات پرفشار را به‌خوبی پشت سر بگذاریم تا در طول فصل به مشکل برنخوریم. ان‌شاءالله بتوانیم برای دل هواداران سهمیه بگیریم و یا حتی به قهرمانی برسیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اینکه فصل گذشته زوج خوبی را با امین قاسمی‌نژاد تشکیل داده بودند اما حالا جدا شده‌اند و آیا دوست داشت که او هم به فولاد می‌آمد،گفت: بله اما به هر حال شرایط جوری پیش رفت که ما از هم جدا شدیم. با امین که بازی می‌کردیم از نظر تاکتیکی خیلی راحت بودیم و همدیگر را خوب پیدا می‌کردیم اما حالا متاسفانه جدا شده‌ایم. ان‌شاءالله در سال‌های بعد بتوانیم کنار هم باشیم و با هم بازی کنیم.

وی در خصوص شرایط تمرینی و اردویی فولاد خوزستان گفت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شرایط از هرلحاظ خوب است، از لحاظ امکانات و سخت‌افزاری همه چیز خوب است. فولاد واقعا باشگاه خوبی است و به نظر من بین سه، چهار باشگاه برتر ایران قرار دارد. امیدوارم تمام بچه‌هایی که در تمرینات هستند، در مسابقات از جان و دل مایه بگذارند تا ان‌شاءالله بتوانیم برای دل هواداران بجنگیم و آنها را شاد کنیم.

قاسمی‌نژاد در مورد اینکه آیا امسال فولاد می‌تواند با جواد نکونام آسیایی شود، افزود: من پیش از این هم با جواد نکونام کار کردم، او باتجربه و از نظر فنی بالا است و دیسیپلین خوبی دارد. با کارآیی او آشنا هستم و روزبه‌روز تلاش می‌کنم در بازی‌ها موفق باشم.

هافبک فولاد ادامه داد: ما باید به این باور برسیم و تک‌تک بچه‌ها باید در خودشان ببینند که می‌توانیم، چرا نتوانیم؟ باشگاه همه‌گونه ما را حمایت می‌کند و چیزی از باشگاه‌های دیگر کم نداریم، نفراتمان خیلی خوب هستند. همه با تجربه و بازی‌‌کرده هستند. باید این باور را داشته باشیم که می‌توانیم چه از لحاظ سهمیه‌ گرفتن و چه از لحاظ قهرمان شدن موفق باشیم. مطمئنا اگر با جان و دل این باور را داشته باشیم می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پشت سرگذاشتن یک فصل خوب باعث شده فولاد روی او حساب ویژه‌ای باز کند و با توجه به این نکته، شرایط خودش را در فصل جدید چگونه می‌بیند و آیا به تیم ملی فکر می‌کند، گفت: صددرصد. آرزوی هر فوتبالیستی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود. من سال گذشته فصل خوبی با پدیده داشتم و سهمیه آسیا را هم گرفتیم. حالا به فولاد آمدم و با جان و دل برای این تیم تلاش می‌کنم. روزبه‌روز تلاشم را بیشتر می‌کنم که دید هوادار، مدیریت و سرمربی به من عوض نشود. تلاشم را دو برابر می‌کنم که کارآیی‌ام بیشتر شود و داخل زمین از لحاظ فنی چیزی کم نگذارم.

هافبک قرمزهای اهواز در مورد اینکه کیفیت لیگ امسال را با توجه به ورود مربیان سرشناس خارجی و همچنین حضور مربیان جوانی مانند نکونام چطور می‌بیند، گفت: مسلما کیفیت و سطح فنی لیگ با این مربیان خیلی بالاتر می‌رود. ما مربیان جوان و خوبی در ایران داریم که کارآیی فنی آنها فوق‌العاده است. من با یحیی گل‌محمدی هم کار کرده‌ام. او با بازیکنان خیلی خوب ارتباط برقرار می‌کرد و کارهای فنی را خیلی خوب انجام می‌داد، بازیکنان هم با جان و دل برایش کار می‌کردند. جواد نکونام هم کارآیی و روزمه‌اش مشخص است. در کنار این‌ها مطمئنا مربیان خارجی‌ای که آمدند، سطح لیگ را بالا می‌برند.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
انگار دلت خوشه نفست از جاي گرم بلند ميشه تا سپاهان استقلال پرسپوليس و تراكتور هستن مطمئن باش فولاد حتي سهميه آسيایي نميگيره با نكونام
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
این شده برنامه هر سالشون
هر سال قبل از شروع لیگ میان میگن هدفمون اول قهرمانی بعد سهمیه آسیا
ولی بعد ازینکه نیم فصل تموم شد همه میان میگن نیم نگاهی به سهمیه آسیا داریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها