به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

طالقانی ادعای مهدی تاج را تأیید نکرد

طالقانی ادعای رئیس فدراسیون را تأیید نکرد

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال خوزستان می‌گوید در مصوبه شورای تامین استان خوزستان قید نشده که فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. این همان موضوعی که مهدی تاج در نشست خبری‌اش بر آن تاکید داشت و به عنوان تنها اشتباه مسئولان برگزاری بازی از آن یاد می‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالکاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره سرپیچی مسئولان سازمان لیگ در برگزاری بازی فینال جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز و انتخاب ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برخلاف مصوبه شورای تأمین استان خوزستان گفت: در مصوبه شورای تأمین استان خوزستان قید نشده که بازی را در ورزشگاه غدیر برگزار کنیم. اگر چنین مطلبی وجود داشت به آن عمل می‌کردیم. من تصویر مصوبه شورای تأمین را دارم و به نهادهای مربوطه اعلام خواهم کرد.

او درباره‌ی انتشار تصویر این مصوبه در راستای روشنگری و رد ادعای مهدی تاج که در نشست خبری اخیرش اعلام کرد "تنها اشتباه مسئولان سازمان لیگ و برگزار کننده‌های این بازی عمل نکردن به مصوبه شورای تامین و برگزار نکردن بازی در ورزشگاه غدیر اهواز بوده است" گفت: چنین مطلبی نبوده است. در مصوبه این موضوع قید نشده است. من به خاطر محرمانه بودن این مصوبه نمی‌توانم آن را منتشر کنم. می‌توانید از سایر مسئولان سازمان لیگ این مصوبه را بگیرید.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه" هر کی با کلاغ بگرده ...." حالا هر کی با لنگی های تهرون قهرمان قلابیه کشور بگرده همین بلا سرش میاد. هر کجا سخن از تقلب تهدید هتاکی فحاشی تطمیع و... است، پای تیم لنگ تهران در میان است.
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
ای ول به دادا عزیز ضرب مثل عالی زدی واقعا که طالقانی نشون داد که هیچ چیز واسش اهمیتر از لنگ تهران نیس ویک طرفدار پرپاقرص تیم لنگ تهران ولی واقعا جای تاسف هستش چون که وقتی یک مسئول تهرانی که صددرصد یا طرفدار لنک تهران یا اس تهران علنن مثل رئیس فدراسیون خوزستان گیر نمیارن اینقدر به همه نشون داد که چقد پرسپولیس دو اتیشس
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها