به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

انتقاد عیسی‌زاده از لیست سرمربی تیم ملی

انتقاد عیسی‌زاده از لیست سرمربی تیم ملی

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت آبادان نسبت به لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم‌ملی از سوی ویلموتس انتقاد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی عیسی‌زاده با انتقاد نسبت به لیست بازیکنان دعوت شده از سوی ویلموتس به مرحله جدید اردوی تیم‌ملی، اظهارکرد: واقعا از این لیست تعجب می‌کنم و می‌خواهم بدانم این انتخاب به چه صورت بوده است که یک سرمربی که به تازگی وارد ایران شده است این نفرات را به اردو دعوت می‌کند و چطور می‌شود که چشم‌اش به بازیکنان صنعت نفت نمی‌افتد؟

وی بیان کرد: در تیم نفت آبادان نفرات خوبی از جمله طالب ریکانی را داریم که شایسته حضور در اردوی تیم‌ملی هستند. ریکانی یک هافبک است که هفت گل در فصل گذشته لیگ برتر به ثمر رساند، ضمن این‌که حداقل چهار پنج پاس گل نیز داد، ولی بعد دیده نمی‌شود. می‌خواهم بدانم که چطور می‌شود که او به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود. اگر برنامه نود ادامه پیدا کرده بود، ریکانی تنها فوتبالیستی بود که در طول یک فصل دو بار به عنوان بازیکن ماه انتخاب می‌شد. آیا کسی که عملکردش این‌گونه است نباید به اردوی تیم‌ملی دعوت شود؟

مدیرعامل باشگاه نفت آبادان گفت: نمی‌دانم معیار سرمربی تیم‌ملی برای انتخاب بازیکنان به اردوی تیم‌ملی چیست. به هر حال این نوع دعوت بازیکنان از سوی ویلموتس به اردوی تیم‌ملی جای تامل دارد. سوال من این است که آیا واقعا سرمربی تیم‌ملی این نفرات را به مرحله جدید اردوی تیم‌ دعوت کرده است؟ البته من بعید می‌دانم که ویلموتس این نفرات را انتخاب کرده باشد.

وی ادامه داد: از سرمربی تیم‌ملی می‌خواهم که همه بازیکنان را ببیند و روی نفرات خاصی دست نگذارد. چرا که بازیکنان شایسته‌ای در تیم‌های مختلف داریم که در دوران سرمربی قبلی تیم‌ملی نیز دیده نشدند و حق‌شان ضایع شد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
آقای عیسی زاده عزیز شما باید به لیست تیم ملی امید اعتراض میکردی نه این لیست
تو لیست تیم امید ما به مراتب بازیکنای بالیاقتی داشتیم که ازشون دعوت نشد
از قبیل غبیشاوی ، سلمانی, مجدمی
چون این لیست که فرمالیته است و مهم نیست هیچ کدام از این نفرات که دعوت شدن در حد و اندازه تیم ملی نیستن
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
اقای عیسی زاده عزیز اولا ممنون که از طالب ریکانی دفاع کردی. دوما ای کاش یه انتقادی از لیست خریدهای تیم خودمون سال گذشته میکردی بررسی کن پارسال چه بازیکنهایی به صنعت اوردن اطرافیان شما که نصف اون بازیکنان در حد لیگ برتر نبودن و چه پولهایی جابجا شد بخصوص بعضی از بازیکنای بی کیفیت خارجی
صنعت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
ما باید یاد بگیریم کی حمایت کنیم و کی اعتراض . من خودم از منتقدان آقای عیسی زاده هستم اما الان آقای عیسی زاده یک کار مثبت انجام داده و باید حمایت شود . اگر ما حمایت نکنیم و با پیش کشیدن انتقادات قبلی اعتراض او را در حمایت از بازیکنان لوث می کنیم و اعتبار درخواست از بین می رود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
چرا همیشه عده ای زود میان و در برابر هر حرکت مثبتی موضع میگیرن . هر موضوعی را باید در زمان مناسب و درجای خودش مورد نقد قرار داد . ایشان اومده و از لیست تیم ملی و اینکه چرا بازیکنای زحمتکش و مستعدی مثل ریکانی را دعوت نکرده و بجای اینکه بخاطر این اقدام خوب پشتش بایستیم اومدیم و داریم انتقاد میکنیم . بهتره مسائل شخصی را به منافع باشگاه و بازیکنا ترجیح ندیم . آقای عیسی زاده هرچند انتقادات زیادی نسبت بشما داریم ولی بخاطر این عکس العمل و اعتراض به لیست تیم ملی ممنونیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
نمیدونم چرا سالهاست که معدن فوتبال ایران فراموش شده حتی توی ستاره ساز حسن سالمی رو اقایان بزیک و خداداد وکریمی حذف کردن که یک تهرانی دیگه فینالیست بشه.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
آقای ناشناس به خاطر اینکه این انتقادش بیخوده و فقط برا رفع مسئولیته
انتخاب بازیکن برا تیم ملی بر عهده سرمربیه و اون میتونه از بین بازیکنایی که میبینه (که بازی کرده باشن تو فصلی که گذشت) کسی رو که به سیستمش نزدیکه انتخاب کنه
حتما نحوه بازی ریکانی باب میل سرمربی تیم ملی نبوده که دعوت نشده
اگه میخواست اعتراض کنه لیست تیم امید رو باید پیگیری میکرد چرا که دیگه نمیشه گفت این انتخاب حق سرمربی بوده چون بازیکنایی رو انتخاب کرده بود که هیچ کدوم تو تیم باشگاهیشون تو یه فصل بازی نکرده بودن
عیسی زاده نمیدونه کجا باید اعتراض کنه و کجا نباید اعتراض کنه
ما اعتراضی به انتخاب هیچ اسمی نداریم نحوه اعتراض و زمان اعتراض مهمه که ایشون اینکاره نیست
اگه آدم باهوشی بود میفهمید به کدوم لیست باید اعتراض میکرد و نه فقط اعتراض بلکه باید پیگیری میکرد که حق کسی از تیمش پایمال نشه
وقتی تو تیم امید دروازه بانی دعوت میشه که بازی نکرده و بازیکنایی دعوت میشن که یک سال رو سکو بودن و اعتراضی از طرف مدیریت ها پیگیری نمیشه و مکاتبه ای با فدراسیون در این زمینه انجام نمیشه این اعتراضش فقط باد هواست چون اینجا به سلیقه مربی اعتراض کرده
برا تیم امید باید به بیسوادی و نگاه جهت دار اعتراض میکرد نه سلیقه سرمربی تو بزرگسال
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
یه عده ای هم هستن کلا همیشه چشم بسته از رئیسشون حمایت می کنند بدون اینکه بدونند موضوع بحث چیه!
بهنام طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
اقای عیسی زاده جای تعجب نیست وقتی به مربی تیم ملی لیست سفارشی میدهند شما چه انتظاری دارید اصولا تیم ملی بعداز اتمام لیگ درست میشه لیگ ما شروع نشده لیست میدهند خب مشخصه چه خبره!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
آقای رما گفتید که انتخاب بازیکن براساس سیستم یک سرمربی صورت میگیره منم قبول دارم ولی بنظر شما این سرمربی با توجه با اینکه تازه به کشورمون اومده چگونه در این مدت کم اونهم در زمان تعطیلی لیگ چگون تونسته بازیکنای فوتبال ایرانو بشناسه هر عقل و منطقی میگه به همین دلیل خودش انتخاب نکرده بلکه مافیای فوتبال و لابیهای فوتبال و خود فدراسیون اونهارو به سرمربی پیشنهاد دادن و به همین دلیله که با انتقاد عیسی زاده که خود من هم در بسیاری از موارد منتقد جدی او هستم موافقم و بخاطر دفاع از بازیکن زحمتکشش بش حق میدم . در بقیه موارد هم که ذکر کردی درواقع حرف منو زده ای . بیاییم از همین واکنشهای حداقلی چنین مدیران ساکن و مصلحت اندیش استقبال کنیم شاید باعث بشه به ذوق بیان و فعالتر از حق تیم و بازیکناشون دفاع کنن . این فوتبال کثیفه و در این فوتبال کثیف همین اعتراضات ناچیز هم غنیمته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
اقای عیسی زاده یک مهاجم نوک تمام کننده دیگه میخواهیم و یک دروازبان لازمه لطفا سریعتر بازیکن انتخاب کنید شما کارتون تو باشگاه خوب انجام بده لطفا هر چه سریعتر بازیکن بگیرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
آقای میلاد جواب شمارو در جوابی که به دوستمون آقای رما دادم پاسخ دادم لطفا آنرا مطالعه کن . ضمنا بهتر زود به همدیگه انگ وابستگی نزنیم . کدوم رئیس من و همه میدونیم همه مدیران ورزشی در خوزستان هم جز با لابی و سفارش انتخاب نمیشن و وقتی ما هوادارا نمیتونیم در انتخاب اونها نقش داشته باشیم طبیعیه که وقتی چنین افاضات ناچیز هم از اونها میبینیم آنرا غنیمت دونسته و اینگونه تشویقشون کنیم تا بیشتر چنین افاضاتی داشته باشن .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها