به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۷
قرمزپوشان بازی جوانمردانه را معنا کردند

قهرمانی بهبهان در لیگ فوتبال جوانان خوزستان

قهرمانی بهبهان در لیگ فوتبال جوانان خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم جوانان شاهد بهبهان جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال جوانان استان را تصاحب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های خوزستان عصر یکشنبه با انجام دو مسابقه مهم در اهواز بسته شد و تیم شاهد بهبهان جام قهرمانی این دوره از بازی‌ها را بالای سر برد.

جوانان شاهد بهبهان که میهمان استقلال خوزستان بودند، در این مسابقه با نتیجه 3 بر یک میزبان خود را شکست دادند تا 13 امتیازی شوند و با استفاده از توقف تیم استقلال رامهرمز از این تیم سبقت گرفته و جام قهرمانی را به خانه ببرند.

اما تیم جوانان استقلال رامهرمز که برای کسب مقام قهرمانی نیاز به پیروزی برابر تیم قرمزپوشان اهواز داشت در ورزشگاه تختی اهواز مقابل این حریف سختکوش با نتیجه مساوی صفر - صفر متوقف شد و ناباورانه جام قهرمانی را از دست داد.

نکته قابل توجه در روز پایانی لیگ برتر جوانان استان، ارائه بازی جوانمردانه از سوی تیم قرمزپوشان اهواز بود. شاگردان کریم شریفی در حالی که شانسی برای کسب مقام نداشتند اصول بازی جوانمردانه را رعایت کردند و با تمام وجود برابر استقلال رامهرمز بازی کردند تا فوتبال پاک معنا شود.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت حاکیست، در این دوره از رقابت‌ها پس از خاتمه مرحله گروهی، چهار تیم به دور نهایی صعود کردند و در پایان تیم جوانان شاهد بهبهان با کسب قهرمانی جواز حضور در مسابقات لیگ جوانان مناطق کشور را به دست آورد.

قهرمانی بهبهان در لیگ فوتبال جوانان خوزستان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها