به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

دومین سرپرست هیات بوکس استان معرفی شد

دومین سرپرست هیات بوکس استان معرفی شد

خوزستان اسپورت- اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، سرپرست جدید هیات بوکس استان را معرفی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، اوایل سال گذشته بود که محسن قلندرنژاد، رییس هیات بوکس خوزستان به دلایلی از سمت خود کنار گذاشته شد و پس از مدتی سیامک صالحی به عنوان سرپرست هیات بوکس انتخاب و معرفی شد.

در دوران سرپرستی صالحی نیز اتفاقات خوبی برای بوکس استان افتاد، از همدلی جامعه بوکس استان گرفته تا برگزاری با شکوه رقابت‌های بوکس کشور در اهواز و قهرمانی خوزستان. اما پس از این پیکارها باتوجه به این‌که صالحی به عنوان نایب‌رییس فدراسیون بوکس انتخاب شد، دیگر نمی‌توانست به صورت همزمان در دو پست مشغول به فعالیت باشد و بر این اساس اداره‌کل ورزش و جوانان مجبور به انتخاب فرد دیگری به عنوان سرپرست بود. در نهایت نیز پس از چند ماه دکتر بهنام بمانی نایب‌رییس هیات خوزستان، به عنوان سرپرست جدید هیات معرفی شد.

بوکس استان در دوران سرپرستی صالحی روزهای خوبی را تجربه کرد و ورزشکاران خوزستانی به عناوین خوبی در رقابت‌های بین‌المللی و کشوری دست پیدا کردند و شاهد حضور موفق آن‌ها در اردوهای تیم‌ملی نیز بودیم اما اکنون به نظر می‌رسد این رشته که هنوز رییس هیات استان خود را نشناخته، در حال فاصله گرفتن از دوران موفقیت خود است که می‌طلبد مسوولان مربوطه با تدابیر لازم اجازه ندهند بوکس خوزستان مجددا دچار رکود شود.

اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در حال ثبت‌نام از کاندیدا برای ریاست هیات بوکس خوزستان است و گفته می‌شود تا پایان سال جاری مجمع انتخاب رییس هیات انجام می‌شود. به نظر می‌رسد برگزاری هرچه سریعتر این مجمع می‌تواند به رونق این رشته در استان که علاقه‌مندان بسیاری دارد، کمک شایانی داشته باشد.
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها