به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

رأی فینال جام حذفی فعلا معتبر نیست!

رأی فینال جام حذفی فعلا معتبر نیست!

خوزستان اسپورت- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: انتشار هرگونه رای قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: صرف نظر از تصمیم کمیته اخلاق در فدراسیون در اتفاقات مسابقه فینال جام حذفی در اهواز، مسئول برگزاری مسابقه و مقامات اجرایی در سازمان لیگ کمیته اخلاق را صالح به رسیدگی نمی دانسته و به همین علت این عزیزان جهت ارائه توضیحات در کمیته اخلاق حضور نیافتند و مقامات اجرایی سازمان لیگ معتقدند اتفاقات مسابقه مذکور از جمله تاخیر در شروع مسابقه و نیز امتناع مسئولین تیم میهمان از برگزاری مسابقه از موارد نقض مقررات بازی می باشد که در صلاحیت کمیته انضباطی است.

وی ادامه داد: مراتب این امر در کمیته استیناف بررسی و اعتراض بهاروند، طالقانی و فتاحی به عدم صلاحیت  کمیته اخلاق در کمیته استیناف بررسی خواهد شد که در نتیجه مرجع صالح رسیدگی توسط این کمیته تعیین و موضوع بررسی می‌گردد.

وی در خصوص رای کمیته اخلاق گفت: البته اینگونه اختلافات در مراجع قضایی در خصوص صلاحیت رسیدگی، امری مثبت و طبیعی است. در پایان متذکر می‌شوم انتشار هرگونه رای قبل از قطعیت و ابلاغ به افراد و انتشار آن در سایت رسمی فدراسیون فوتبال معتبر نیست.

وی درباره انتشار خبر تغییر سازمان لیگ به کمیته مسابقات گفت: چنینی تصمیمی در راستای برنامه فدراسیون فوتبال نیست.

همچنین کاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید رای کمیته اخلاق به آنها ابلاغ نشده و تاکید دارد که این حکم در استیناف بررسی خواهد شد و نهایی نیست.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره رای صادر شده مبنی بر محرومیت 5 ساله حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ و محرومیت 2 ساله سعید فتاحی اظهار کرد: هنوز رای کمیته اخلاق به ما ابلاغ نشده است. حکمی که این کمیته صادر کرده الآن در کمیته استیناف است و باید این رای در استیناف هم بررسی شود.

وی ادامه داد: تخلف کمیته اخلاق در انتشار این حکم مشخص است که فدراسیون فوتبال آن را بررسی خواهد کرد. نمی‌دانم بر چه اساسی این حکم را صادر کرده‌اند. اگر قرار باشد برای یک تاخیر در فینال جام حذفی 5 سال محرومیت صادر شود، احتمالاً برای مسابقات مهم‌تر، این محرومیت بیشتر است. البته این حکم بر اساس قانون بوده و در قانون پیش‌بینی شده اما باید دید برای خلاف‌هایی مثل تبانی چه حکمی می‌دهند؟ نمی‌دانم مبنای این حکم چیست.

طالقانی درباره اعتراض بهاروند به کمیته اخلاق مبنی بر تعلل در دادن رای سه پرونده فساد که در این کمیته مفتوح است، تصریح کرد: این هم حرفی است! البته من درباره این پرونده‌ها اطلاعی ندارم. اگر مواردی بوده که کمیته اخلاق باید بررسی می‌کرده و تخلف مشخص بوده است و مدارک معینی وجود داشته اما تا به حال تعلل کرده است و بررسی نکرده یا نشر نداده باید پاسخگو باشد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره محرومیت‌های کفاشیان و ترابیان هم بیان کرد: رای این دو نیز هنوز قطعی نشده و در کمیته استیناف، باز است. کفاشیان آدم سالم، متدین، کاری و باخدایی است. من ترابیان را خیلی نمی‌شناسم اما از زحمت‌کشان فوتبال است. کفاشیان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که آدم مومنی است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
ای بابا جام رو دادن به لنگیا حالا الکی بازی در میارن
مطمئن باشید آخر سر انتظامات و مسئولین استان خوزستان مقصر اصلی می شوند و داماشی هایی که نباید اصرار میکردن بیایند و خیمه شب بازی وزیر رو تماشا کنند. لنگ تهران حداقل جریمه را خواهد شد و هزینه اش گردن خوزستان خواهد بود.
قهرمان قلابی دو جام شدند بسشون نیست.
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
سلام مجدد من رای رو ندیده بودم الان دیدم واقعا مسخره است گفتم که همه مقصرند به جز لنگیهای تهرون هههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
ههههههههه عجب رایی بود همش مقصر داماش خسارت وارد شده کی پولش میده؟ هوادران پرسپولیس مثل وحشی چکار کردن این بهترین عدالته. موسوی شادگان
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
باید طالقانی مادام العمر محروم می شد نه اینکه جریمه بشد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها